جلوگیری از انجام کارهای غیرعلمی و غیرکارشناسی برای احیای تالاب انزلی

حجت الاسلام شمس الدین جعفری در جمع خبرنگاران رسیدگی به تالاب انزلی را فرا شهرستانی دانست و افزود: بیشترین معضل این تالاب  برای خارج از شهرستان است ولی متولی اصلی آن  انزلی است لذا می طلبد بیشترین تلاش درراستای احیای تالاب را اداره محیط زیست بندر انزلی داشته باشد .

وی با بیان اینکه همه نگاه ها در افراد باید دلسوزانه باشد نه اداری، خاطرنشان کرد: بعضی از گروه های مردمی بدون داشتن ارتباط اداری با محیط زیست و یا دیگر مجموعه ها از روی دلسوزی و با انگیزه شخصی کمک می کنند و به جمع آوری زباله و سنبل آبی می پردازند .

جعفری با تاکید برجلوگیری از انجام کارهای غیرعلمی و کارشناسی برای احیای تالاب انزلی  ادامه داد: از اینکه خیلی از هزینه ها که برای احیای تالاب انزلی صرف شده است بدون در نظر گرفتن نظرات علمی و تخصصی و کارشناسانه بوده است، اظهار تاسف کرد.

وی گفت: کار باید کارشناسانه باشد و از افراد خبره چه در بدنه محیط زیست و چه دستگاه دیگر و چه از نیروهای مردمی استفاده شود .

جعفری تصریح کرد: اگر بنا دارید خدمتی کنید باید دلسوزانه و کارشناسانه پیش بروید و پیشتاز باشید.دیگران را به دنبال خودتان بکشید نه اینکه بنشینید ببینید تا استان چه جلسه ای می گذارد و چه تصمیمی می گیرد.

سرپرست محیط زیست شهرستان   هم ضمن ارائه گزارشی از عملکرد اداره در سه ماهه اول سالجاری خواستار تعامل بیشتر مردم و مسئولین برای نجات این اکوسیستم ارزشمند شد.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا