مزایای خرید نیم بوت و بوت چرم نایک

این علایق مشترک به همه ورزشکاران و ورزش دوستان کوچک و بزرگ سرایت کرده و نایک را به یک ابرقدرت ورزشی تبدیل کرده است. کمتر ورزشکاری وجود دارد که انتخابش نایک، آدیداس یا برندهای معروف ورزشی نباشد. نه تنها کیفیت این برندها بلکه پیوند خوردن به سلبریتی های ورزشی، بیشتر ورزش دوستان جهان را به نایک و دیگر برندهای ورزشی جذب کرده اند.در ادامه به ویژگی های افسانه ای موجود در بوت و نیم بوت چرم نایک پرداخته ایم.

انعطاف پذیری

در زبان یونانی نایک یعنی پیروزی. این کتونی ها و نیم بوت های چرم ورزشی به واقع کمک زیادی به موفقیت ورزشکاران می کنند. فاکتورهای زیادی باید کنار هم قرار بگیرند تا به موفقیت یک ورزشکار کمک کنند. در این میان کفش برای ورزشکارانی همچون فوتبالیست ها، دونده ها یا بسکتبالیست ها اولین و مهمترین ابزار کار محسوب می شود. شاید یک دوچرخه سوار به دوچرخه خوب و یک شناگر به مایوی راحت نیاز داشته باشه ولی یک فوتبالیست، فوتسالیست، دونده و حتی والیبالیست ها، تنیس کاران و… به یک کفش خوب احتیاج دارند چون باید در ورزش از پاهایشان مایه بگذارند.

کفش های یک تنیس کار باید انعطاف خاصی داشته باشد تا کفی های آن در برابر این طرف و آن طرف پریدن ورزشکار مقاومت داشته باشد. یک بسکتبالیست به نیم بوت نایک احتیاج دارد چون کفی ضخیم و ساق های بلندش محافظ قدرتمندی در برابر آسیب های احتمالی مچ پا بعد از پرش های حین بازی است. کفش های نایک با هدف بهبود عملکرد ورزشکاران در ویژگی های عملکری مختلف تولید شده اند. انعطاف پذیری مهمترین ویژگی این کفش هاست.

بالشتک های کفی

نیم بوت های نایکی دارای بالشتک های مخصوصی است که فشارهای وارده به تاندون ها، مفاصل و ماهیچه ها را تعدیل می کند. به علاوه این کفی ها حجم و شکل خاصی به کفش ها داده اند که علاوه بر زیبایی، عضله ها را در برابر ضربه های احتمالی ایمن می کنند. خیلی از مصدومیت های ورزشی که می تواند برای همه عمر یک ورزشکار را از فعالیت ورزشی محروم کند در اثر نپوشیدن کفش مناسب ورزشی بوده است.

ماندگاری و عمر طولانی

عمر طولانی یکی از فاکتورهای اصلی در نیم بوت های چرم نایک است. کفش هایی که ساق پا را می پوشانند خیلی دیرتر خراب شده و از ریخت می افتند. این کفش ها هم به ایمنی پا کمک کرده و هم خود سال های سال ایمن و سالم می مانند. با توجه به قیمت زیاد کفش های ورزشی، پایداری کفش امتیاز بزرگی محسوب می شود.

 

راحتی

وقتی از رونالدو، قهرمان فوتبال می پرسند چرا همیشه کفش نایک را انتخاب می کنی؟ می گوید برای اینکه راحت است. بیشتر آدم ها وابسته ی راحتی کفش ها می شوند. راحت بودن می تواند فرد را دچار اعتیاد مثبت به یک محصول بکند. لابد خودتان هم چنین تجربه ای داشته اید.

همین اشتیاق و علاقه باعث شده مایکل جردن، قهرمان بسکتبال جهان سفیر برند نایک شود و نیم بوت اختصاصی خودش را داشته باشد. نیم بوت چرم نایک با نام جردن به صورت اختصاصی برای مایکل تولید شد و پس از او وارد بازار عمومی شد تا بقیه مردم هم از راحتی، ماندگاری و انعطاف پذیری کتونی های نایک بهره‌مند شوند.

زیبایی و خوش استایلی نیم بوت نایک

از همه این ویژگی های کاربردی که بگذریم محصولات نایک همگی طراحی های بسیار زیبا و حساب شده ای دارند. این کفش ها را به راحتی می توان به هر لباسی ست کرد و تیپی ورزشکاری یا حتی روزمره ترتیب داد. طراحی زیبا و رنگ بندی کتونی و نیم بوت نایک سبب شده بسیاری از جوانان به سراغش بروند. نه تنها ورزشکاران که سلبریتی های خواننده ای مثل سوپراستار هیپ هاپ، جاستین بیبر ترجیح می دهند با همین نیم بوت ها بیرون بیایند و حتی روی سن برای اجرای کنسرت ظاهر شوند. جاستین انواع و اقسام بوت ها و نیم بوت های چرم را از برندهای معروف جهان در اختیار دارد.

کفش های نایک چه در مدل های اسپرت و کتانی چه در شکل های نیم بوت و بوت طرفدارانی به درازای عمر این برند دارد.

انعطاف پذیری، راحتی و کفی های مقاوم از مهمترین دلایلی است که ورزشکاران حرفه ای و غیر حرفه ای ترجیح می دهند همیشه انتخابشان نایکی باشد. نایک پا را فراتر گذاشته و این علاقه را دوسویه کرده است.

این شرکت علاوه بر طراحی و تولید انواع کفش های ورزشی، از تیم های ورزشی حرفه ای و دانشگاهی در سرتاسر جهان حمایت می کند و خودش رو حامی ورزش و ورزشکاران نشان داده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا