نشست سراسری فن بازارهای منطقه‌ ای و تخصصی کشور برگزار می شود

این رویداد توسط شبکه فن‌بازار ملی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با حضور مدیران فن بازارهای منطقه‌ای و تخصصی، کارگزاران تجارت فناوری و بازیگران زیست بوم فناوری و نوآوری در قزوین برگزار می شود.

برگزاری «پنل های تخصصی مرتبط با زیست بوم فناوری و نوآوری»، «ارائه تجربیات موفق و انتقال تجربه بازیگران تاثیرگذار زیست بوم فناوری و نوآوری» و «بررسی نقش بروکرها در نفوذ فناوری در صنعت با حضور نمایندگان بخش صنعت و زیست بوم فناوری و تسهیلگران زیست بوم» بخشی از برنامه‌های در نظر گرفته شده در این نشست است.

از دیگر محورهای هجدهمین نشست سراسری فن بازارهای منطقه‌ای و تخصصی کشور می توان به «معرفی اجزاء فعال زیست بوم فناوری کشور»، «دیدار با مسوولان و مدیران کشوری و استانی» و «تجلیل از بروکرهای فعال در زیست بوم فناوری و نوآوری» اشاره کرد.

بازارسازی برای محصولات ایران‌ساخت یکی از مهم‌ترین حلقه‌های زنجیره زیست‌بوم فناوری و نوآوری در کشور است. اینکه ایده‌ها، محصولات و خدمات در بهترین مسیر ممکن به بازار تقاضا برسند. این هدف با همراهی بروکرها و کارگزاران تجارت فناوری در شبکه فن بازار ملی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دنبال می شود.

در حال حاضر ۵۰ کارگزار در کشور در حوزه‌های تخصصی چون شهر هوشمند، سلامت، گاز، کشاورزی و پتروشیمی به متقاضیان خدمات ارائه می‌کنند. اما برای تسهیل دسترسی‌ها به خدمات توسعه بازار و ایجاد فن بازارهای تخصصی در دیگر حوزه‌ها، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در تلاش است تا تعداد این شرکت‌ها به عدد ۷۰ برساند.

 

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا