در هر حال، متا یک فروشگاه آنلاین راهاندازی میکند تا کاربران پلتفرمهای این شرکت بتوانند برای آواتار دیجیتالی خود لباس بخرند.
متا در خبری در این باره اعلام کرد که فروشگاه اینترنتی این شرکت به کاربران فیسبوک، اینستاگرام و مسنجر اجازه خرید لباس برای آواتارهای دیجیتالی را خواهد داد. اولین برندهای این سایت پرادا، بالینسیاگا و تام براون هستند و پوشاکی مثل لباس موتورسواری، هودی و کت و شلوار فروخته میشود.
«مارک زاکربرگ»، مدیرعامل متا در پستی در صفحه خود اعلام کرد که بهزودی برندهای بیشتری به این فروشگاه میآیند. او نوشت: «کالاهای دیجیتال راهی مهم برای به نمایش گذاشتن شما در متاورس خواهد بود و از محرکهای اقتصادی این فضا به شمار میرود.»
فروشگاه لباسهای دیزاینر متا بهزودی راهاندازی میشود
با وجود اسامی بزرگی که با متا همکاری کردهاند، این خبر تقریبا بدون سروصدا منتشر شد و این شرکت هنوز به درخواست رسانهها برای انتشار جزئیات بیشتر واکنشی نشان نداده است. فیسبوک سابق صرفا اعلام کرده که این فروشگاه بهزودی راهاندازی میشود، اما نمیدانیم که کاربران چگونه به آن دسترسی پیدا خواهند کرد. با این حال، میتوانیم امیدوار باشیم که قیمت این پوشاک دیزاینری خیلی کمتر از نمونههای فیزیکی آن در دنیای واقعی باشد.
اخیرا «ایوا چن»، مدیر واحد همکاریهای فشن اینستاگرام پیشنمایشی از یکی از این لباسها را به نمایش گذاشت که در آن یک تیشرت زرد، یک شلوار جین و یک کمربند سفید برای آواتار مارک زاکربرگ را میبینیم.
برندهای فشن لوکس به شدت در حال افزایش همکاری با شرکتهای فناوری هستند تا لباسهای دیزاینر دیجیتالی بسازند. بازی فورتنایت پارسال از اسکینهای برند بالینسیاگا رونمایی کرد تا کاربران بتوانند کاراکترهای خود را با این لباسها زیباتر کنند. در روبلاکس هم کاربران میتوانند به شهر برند گوچی بروند و به فروشگاه مجازی مخصوص این برند سر بزنند.
منبع:دیجیاتو
No tags for this post.