نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

خرید ساده و سریع جم بازی و گیفت کارت

امروزه و در دنیای پر سرعت الکترونیک و اینترنت افراد می توانند با خرید گیفت کارت و جم بازی ها از انواع محصولات، خدمات، برنامه ها و داده های مختلف استفاده کنند.

موسسه ها و شرکت های معتبر و شناخته شده جهان برای جلب رضایت حداکثری مشتریان و کاربران خود اقدام به عرضه انواع گرفت کارت ها کرده اند.
گیفت کارت در اصل به نوعی کارت هدیه گفته می شود که دارای یک اعتبار مشخص است. اعتبار این کارت ها مجازی و غیر نقدی بوده و قابلیت انتقال به حساب و اشخاص دیگر را ندارد. این کارت ها را می تواند بهترین کادو برای همه افراد خصوصا دانشجویان، گیمرها، نتورکرها و … دانست.

جم بازی های ویدیویی و موبایلی

خرید جم بازی های ویدیویی و موبایلی به بازیکنان فرصت می دهد که از همه داده ها، عناصر مختلف و آیتم های گوناگون موجود در بازی ها استفاده کنند و در نهایت سطح بازی خودشان را ارتقا بدهند.

امروزه محبوبیت بالای بازیهای موبایلی و ویدیویی باعث شده است که شرکت ها و استودیوهای بازیسازی این بازی ها را به صورت رایگان در اختیار آنها قرار دهند اما برای درآمدزایی اقدام به فروش جم بازی می کنند.

گیمر می تواند با کمک جم بازی خرید های درون برنامه ای خود را انجام داده و سطح بازی خودش را بهبود ببخشد. خرید ویباکس فورتنایت، خرید الماس ایمو، خرید یوسی پابجی موبایل، خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل ، خرید جم فری فایر و خرید جم انواع بازی های دیگر به بازیکن فرصت انجام خرید درون برنامه ای اندروید و ios را می دهد و گیمر قادر است تمامی آیتم های موجود در بازی را مطابق سلیقه و علاقه خود شخصی سازی و به روز کند.

گیفت کارت های کاربردی و پرمصرف

تقریبا تمامی شرکت ها و برندهای معتبر جهان امروزه برای کاربران خود گیفت کارت های مختلفی عرضه می کنند که مشهورترین آنها شامل شرکت های آمازون، ای بی، اپل، اسکایپ، نتفلیکس، فیسبوک و … هستند.
تعدادی از گیفت کارت ها وجود دارند که در سراسر جهان محبوبیت بالایی داشته و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند که مهم ترین آنها شامل موارد زیر هستند:

•    گیفت کارت اپل یا گیفت کارت آیتونز از شرکت اپل
•    گیفت کارت گوگل پلی از شرکت گوگل
•    گیفت کارت استیم از شرکت VALVE
•    گیفت کارت ریزرگلد از شرکت Razer
•    گیفت کارت پلی استیشن از کمپانی بزرگ سونی
•    کارت ایکس باکس از شرکت مایکروسافت و …

هر کدام از این کارت های اعتباری می توانند کاربردهای متعددی داشته و کاربران به کمک آنها می توانند از خدمات و برنامه های مختلفی برخوردار باشند.

خرید آنی جم بازی و گیفت کارت

محبوبیت قابل توجه جم بازی و گیفت کارت ها باعث شده است که افراد سودجوی متعددی به این حوزه ورود کنند و لازم است که کاربران حتما در خرید این محصولات به نکات و پارامترهای مختلفی از جمله نوع گیفت کارت و جم بازی، سابقه و اعتبار فروشگاه عرضه کننده، تاریخ انقضا و محل مورد استفاده، کارمزدها و مالیات ها، میزان اعتبار کارت و جم بازی، کاربردهای آن و ارز موجود در آنها، موارد امنیتی و … توجه داشته باشند.

سایت و فروشگاه پرشین گیفت کارت (PersianGiftCard) یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی گیفت کارت و جم بازی است که با پشتیبانی آنلاین قبل و بعد از خرید، شارژ فوری محصولات درون برنامه ای، شارژ فوری خرید سکه بازی، دارا بودن درگاه بانکی مطمئن، تحویل فوری و سریع محصولات و همچنین داشتن SSL (لايه اتصال امن) مطمئن امکان خریدی مطمئن و سریع را برای کاربران فراهم نموده است

 

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل