دانشجویان بین‌الملل در المپیادهای ورزشی بیمه می‌ شوند

ابراهیم علیدوست در جلسه‌ هماهنگی المپیاد فرهنگی – ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر و المپیاد فرهنگی – ورزشی دانشجویان بین‌الملل‌ به تعطیلی ۲ ساله دانشگاه‌ها به علت بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: ۱۹ رویداد همگانی و ۱۷ رویداد قهرمانی از ابتدای سال گذشته به صورت مجازی در دانشگاه‌های کشور برگزار شد، با توجه به پیگیری‌های رییس سازمان امور دانشجویان برای برگزاری المپیادهای فرهنگی ورزشی در سال ۱۴۰۱ به صورت حضوری، برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: انتخاب میزبان برای برگزاری این المپیادها با توجه به سوابق و آمادگی دانشگاه‌ها انجام شد. هدف اصلی برگزاری این المپیادهای فرهنگی – ورزشی، ایجاد روحیه نشاط و شادابی در دانشگاه‌ها و همدلی در بین دانشجویان است.

مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان یادآور شد: برای پویایی هرچه بیشتر این رویدادها و امکان حضور حداکثری دانشجویان، حق ورودی دانشگاه ها برای شرکت در این رویدادها صفر شد. همچنین کمک هزینه لازم برای آماده سازی دانشجویان شرکت کننده در المپیادهای فرهنگی – ورزشی در اختیار دانشگاه‌ها قرار می گیرد.

علیدوست به بیمه شدن دانشجویان شرکت کننده در المپیادهای فرهنگی – ورزشی اشاره و تصریح کرد: دانشجویان بین‌الملل نیز براساس شماره گذرنامه بیمه می شوند.

المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان بین الملل، هفتم شهریور ۱۴۰۱ به میزبانی دانشگاه مازندران، المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر، ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ به میزبانی دانشگاه‌های اصفهان و صنعتی اصفهان برگزار می شود.

همچنین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان دختر و پسر ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ به میزبانی دانشگاه شهر کرد و المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان دختر و پسر،  ۱۷ تیر ماه به میزبانی دانشگاه تبریز برپا می شود.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا