نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

بهترین قیمت برای طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای با سئو و تولید محتوا

این روزها اهمیت فروش آنلاین در افزایش درآمد بر هیچ کسی پوشیده نیست و کسب و کارهای فروش در تلاشند با طراحی سایت فروشگاهی به درآمدهای دلاری برسند‌. در این بین قیمت طراحی سایت فروشگاهی به یک دغدغه مهم برای کارفرمایان تبدیل شده است.

ساخت سایت فروشگاهی مزایای بسیار زیادی برای کسب و کارها دارد اما ممکن است مشاغل نوپا از پس هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی برنیایند. همین مسئله حضور آن‌ها را در بستر آنلاین به تعویق انداخته و مانع رشد کسب و کارها می‌شود. قیمت طراحی سایت فروشگاهی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که در ادامه به شرح آن می‌پردازیم.

 ساخت سایت فروشگاهی حرفه‌ای

همان طور که گفتیم طراحی سایت فروشگاهی مزایای بسیاری برای کاربران دارد. صاحبین کسب و کارها می‌توانند بدون محدودیت در زمان و مکان محصولات خود را به فروش برسانند اما مسئله اینجا است با توجه به این که رقابت سنگینی بین سایت‌های فروش در جریان است، صاحبین کسب و کارها باید با قدرت بیشتری وارد عرصه رقابت شوند.

حضور قدرتمند و حرفه‌ای کارفرمایان به آن‌ها کمک می‌کند که کاربران هدف خود را بهتر پیدا کرده و جذب کنند و از این طریق به فروش بیشتر برسند. به همین دلیل ساخت سایت فروشگاهی حرفه‌ای اهمیت بسیاری می‌یابد. فروشگاه‌های آنلاین حرفه‌ای از امکانات خاصی مانند سرور اختصاصی، گواهی اس اس ال و غیره برخوردارند. چنین سایت‌های حرفه‌ای کاملا سئو شده هستند. بنابراین طبیعی است که قیمت طراحی سایت فروشگاهی حرفه‌ای بیشتر است. به همین خاطر کسب و کارهای نو پا می‌توانند به طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ارزان بپردازند.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی

با توجه به این که تعرفه ساخت سایت فروشگاهی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد، بهتر است قبل از طراحی فروشگاه اینترنتی نیاز خود را از طراحی سایت مشخص کنید. برای ساخت یک فروشگاه آنلاین  قبل از هر چیزی به دامنه و هاست نیاز دارید.

از آنجا که فروشگاه‌های آنلاین بیشترین بازدید را نسبت به سایت‌های دیگر دارند، باید از فضای میزبانی مناسبی برخوردار باشند تا هنگام ورود کاربران، سایت با سرعت لود مواجه نشود. علاوه بر آن برای این که بتوانید مخاطبین بیشتری جذب کرده و به فروش بالاتر برسید، باید سایت خود را سئو کنید و با تولید محتوا محصولات خود را به مخاطبین هدف معرفی کنید. در واقع خدمات سئو و تولید محتوا بخش جدانشدنی از خدمات طراحی سایت است. تعرفه خدمات سئو نیز با توجه به نوع آن مشخص می‌شود. سئو و بهینه سازی سایت به شما کمک می‌کند که برند خود را بسازید و به درآمد دلاری در این حوزه برسید. هزینه سئو به صورت جداگانه از هزینه طراحی سایت محاسبه می‌شود.

 اگر فکر می‌کنید از پس قیمت طراحی سایت فروشگاهی بر نمی‌آیید، می‌توانید از خدمات طراحی سایت ارزان استفاده کنید. شما می‌توانید برای چنین سایت‌هایی از هاست مجازی استفاده کنید. با توجه به این که سایت‌های نوپا بازدید کمتری دارند، استفاده از هاست مجازی برای میزبانی وب قابل توجیه است اما پس از این که جایگاه خود را در بستر اینترنت تثبیت کردید، می‌تواند از هاست یا سرور اختصاصی استفاده کنید.

در نظر داشته باشید که سایت‌های فروشگاهی ارزان امکانات محدودی دارند، پهنای باند پایین و سرعت لود در این سایت‌ها کم است و هاست نمی‌تواند در بازدید بالا از صفحه شما پشتیبانی کند. در مورد سایت‌های حرفه‌ای نیز باید بدانید که به دلیل امکانات قابل توجه این سایت‌ها بازگشت نرخ سرمایه در آن‌ها حتمی است و شما می‌توانید در مدت کوتاهی به درآمدهای قابل توجه برسید.

نکته دیگری که در مورد انتخاب نوع فروشگاه اینترنتی ارزان باید بدانید این است که شما در زمان سفارش طراحی فروشگاه اینترنتی باید از طراح خود بخواهید تا زیرساخت لازم برای توسعه و ارتقا امکانات فروشگاهی و منابع لازم برای میزبانی فروشگاه شما را پیش بینی نماید تا به محض اینکه بازدید فروشگاه شما افزایش یافت بتوانید با توسعه فروشگاه اینترنتی خود از مخاطبان و مشتریان فروشگاه خود به خوبی میزبانی نمایید.

از آنجا که فروشگاه شما با هدف فروش و توسعه کسب و کار شما راه اندازی می شود مهم است که شما برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود از خدمات یک مجموعه با تجربه استفاده کنید که تخصص کافی برای راه اندازی، توسعه و پشتیبانی فروشگاه و سایت شما را داشته باشد.

بهترین شرکت طراحی سایت

بهترین راهکار برای کاهش هزینه و قیمت طراحی سایت فروشگاهی این است که از خدمات بایت نت استفاده کنید. این شرکت ضمن ارائه خدمات طراحی سایت خدمات دامنه و هاستینگ را نیز ارائه می‌دهد. به این ترتیب شما می‌توانید با هزینه‌ای معقول صاحب یک سایت حرفه‌ای شوید. بایت نت همراه شماست تا کسب و کار آنلاین خود را راه اندازی کرده و جایگاه خود را در دنیای تجارت آنلاین تثبیت کنید. برای طراحی سایت با تعرفه مناسب از خدمات بایت نت به آدرس زیر استفاده نمایید.

برای مشاهده تعرفه خدمات طراحی سایت حرفه ای بایت نت کلیک کنید

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل