برگزاری سومین استارتاپ تریگر دانشگاه شریف در هفته پایانی مرداد

به گزارش ایرنا از دانشگاه صنعتی شریف، سومین رویداد استارتاپ تریگر برای اولین بار به صورت جداگانه رقابت تیم های 'فنی و مهندسی' و 'IT/ICT' را در برمی گیرد. 
در این دوره با توجه به ورود ایده های فنی مهندسی در کنار متخصصان و فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، تعدادی از فعالان حوزه تجهیزات پزشکی نیز مهمان رویداد خواهند بود و در این مدت شرکت کنندگان می توانند با سرمایه گذاران بالقوه ی طرح های خود ملاقات کنند. 
این ترکیب از ایده های فناوری اطلاعات و ارتباطات و حوزه خاص از صنعت در دوره های بعد نیز تکرار خواهد شد.
ایده های مطرح شده در رویداد استارتاپ تریگر از نیازهای فعلی صنعت خواهند بود و سرمایه گذاران مربوط به موضوع نیز در طول رویداد حضور خواهند داشت.
به این ترتیب شرکت کنندگان با حضور در یک رویداد استارتاپ تریگر به طور همزمان همراه با فرآیند تیم سازی امکان تعامل سازنده با سرمایه گذاران را نیز خواهند داشت.
این رویداد که به صورت فشرده طی 6 روز برگزار می شود آموزش های لازم برای تبدیل ایده به یک استارتاپ را در اختیار مخاطب می گذارد و همچنین در طول رویداد از طریق برنامه های متفاوت فرآیند تیم سازی ممکن خواهد شد.
برای چهار روز ابتدایی این رویداد 6 کارگاه در نظر گرفته شده است که دو کارگاه به صورت عمومی برای هر دو گروه و چهار عنوان به صورت تخصصی و موازی برگزار می شود.
در دو روز پایانی شرکت کنندگان به صورت جداگانه در دو بخش ذکر شده به رقابت خواهند پرداخت.
طراحی، برنامه ریزی و برگزاری این رویداد برعهده ستاک (سامانه توسعه ایده های کارآفرینانه) است و مرکز کارآفرینی، شتاب دهنده، مرکز رشد فناوری های پیشرفته و دفتر توسعه و انتقال تکنولوژی دانشگاه صنعتی شریف حامیان علمی، مالی و معنوی این رویداد هستند.
علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی www.setak.sharif.ir مراجعه کنند.
استارتاپ تریگر (startup trigger) رویدادی شش روزه است که با هدف بررسی نیازهای دانشجویان در حوزه کارآفرینی ، طراحی شده است و انتظار می رود پس از آن شرکت کنندگان شناختی از خود، مفاهیم اولیه استارتاپ و تجربه ارائه ایده و کار تیمی را داشته باشند و تیمی تشکیل دهند که شاید بتواند ایده خود را به یک استارتاپ تبدیل کند و به شتابدهنده شریف وارد شود.این رویداد معمولا در هر فصل یکبار برگزار می شود.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا