نمایش معلق اجسام در فضا

وحید مشتاق پور، یکی از پژوهشگران شرکت سبز فناوران آراد در گفت و گو با خبرنگار سیناپرس، هولو کیوسک، هولو ویژن، نمایشگر سه بعدی و…  را از جمله مهمترین محصول های تولید شده این شرکت عنوان کرد و گفت: این سیستم ها با برنامه اندروید ساخته شده اند و قابل استفاده در مراکز تجاری و فروشگاه‌های زنجیره ای، اماکن گردشگری، تاریخی و موزه ها، رستوران ها و کافی شاپ‌ها، غرفه های نمایشگاهی، بانک ها و اداره ها هستند.

وی درباره سیستم هولو کیوسک افزود: این محصول یکی از جدیدترین و مدرن ترین سیستم‌ها در عرصه کیوسک های اطلاع رسانی است؛ در این سیستم ها تصاویر و محتوا با استفاده از فناوری تری دی پیسکلز به شیوه های متفاوت و بسیار جذاب نمایش داده می شوند به گونه ای که فرد احساس می کند اشخاص یا اشیاء به صورت سه بعدی در محیط حضور دارند.

وی درباره هولو ویژن؛ یکی دیگر از سیستم های نوین اطلاع رسانی این شرکت گفت: این محصول نیز سیستمی بسیار کاربردی و جذاب برای راهنما و تکریم ارباب رجوع و پرزنت کالا و خدمات برای مشتریان محسوب می شود.

وی اظهار کرد: شخصیت سخنگوی این سیستم بعد از فیلم برداری و اعمال تغییرات نرم افزاری، قابل نمایش در دستگاه است.

وی ساخت نمایشگرهای سه بعدی تری دی پیکسلز را یکی دیگر از محصول های این شرکت عنوان کرد و درباره این فناوری نیز اظهار داشت: فناوری تری دی پیکسلز نوعی سیستم تصویر سازی سه بعدی در زمره رسانه های فوق مدرنIndoor محسوب می شود که با تلفیق انعکاس های نوری در یک فضای سه بعدی واقعی اشکال مختلفی با موضوع های دلخواه گرافیکی ایجاد می کند.

وی تصریح کرد: این فناوری به جهت تلفیق دنیا مجازی با فضای سه بعدی واقعی جذابیتی فوق تصور مخاطبان ایجاد می کند. هر موضوع رسانه ای از محصول های تجاری، اثرهای هنری، تندیس های معروف، اشیای تاریخی و لوکس، بناهای خاص، لوگوهای سه بعدی و… می تواند با فناوری تری دی پیکسلز کاملا منطبق با واقعیت، شبیه سازی شده و در یک فضای سه بعدی به صورت معلق در فضا به نمایش در آید.

وی بیان کرد: این سیستم به فراخور کاربردهای مختلف می تواند در ابعاد و اندازه های متعدد تولید شود. یکی از کاربردهای مهم این فناوری استفاده در محیط های لوکس و مجلل به عنوان قسمتی از دکوراسیون است؛ این فناوری قابل استفاده در لابی هتل ها، رستوران ها، موزه ها ، گالردی ها و… است.

 

 

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا