افتخارآفرینی انجمن‌ های علمی دانشگاه محقق اردبیلی در جشنواره بین‌المللی حرکت

به گزارش سیناپرس اردبیل، عباس فنی اصل با اعلام این خبر، گفت: با توجه به اهتمام ویژه مسئولان و دانشجویان دانشگاه به فعالیت انجمن‌ های علمی دانشجویی و تلاش همکاران سخت کوش و مبتکر در سطح دانشکده ‌ها و نیز کارشناسان انجمن ‌های علمی، دستیابی به موفقیت در این حوزه قابل پیش ‌بینی بوده و امروز شاهد رشد و تعالی در این زمینه هستیم.
وی افزود: دانشگاه محقق اردبیلی در جشنواره بین ‌المللی حرکت، همپای دانشگاه ‌های بزرگ کشور خوش درخشید و امید است با اتحاد و همدلی تمام حوزه ‌های دخیل، توفیقات روزافزون تداوم داشته باشد.
فنی اصل از کسب مقام سوم دانشگاه برتر در بین ‌دانشگاه ‌های سراسر کشور و پنج مقام برتر توسط انجمن‌ های علمی دانشگاه محقق اردبیلی در چهاردهمین جشنواره بین ‌المللی حرکت خبر داد.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه در این جشنواره دانشجویان این دانشگاه در حوزه انجمن‌ های علمی با ارسال ۴۶ اثر نقش‌آفرینی کرده اند، گفت: رتبه اول بخش انجمن های برتر علوم انسانی به انجمن علمی دانشجویی جغرافیای دانشگاه محقق اردبیلی رسید.
وی افزود: رتبه دوم بخش کتاب فنی و مهندسی به انجمن علمی دانشجویی مهندسی برق دانشگاه محقق اردبیلی برای کتاب شبکه های هوشمند؛ فرصت ها، تحولات و روندها رسید.
فنی اصل ادامه داد: ۳ رتبه شایسته تقدیر نیز در بخش کارآفرینی علوم انسانی به انجمن علمی دانشجویی مدیریت بازرگانی برای اثر دمنوش های لیوانی اوپلا، در بخش اختراع دامپزشکی و کشاورزی به انجمن علمی دانشجویی مهندسی صنایع چوب و فرآورده های سلولزی برای دستگاه خورشیدی تولید آب سرد و گرم از رطوبت هوا و در بخش ویژه به انجمن علمی دانشجویی روانشناسی برای برگزاری اولین همایش ملی علمی دانشجویی روانشناسی با هدف کاهش اثرات روانی کرونا رسید.
وی گفت: ارزش این افتخارآفرینی زمانی مشهود است که یادآور شویم دانشگاه سومین سال پیاپی است که به عنوان دانشگاه برتر کشوری انتخاب شده و از نظر تعداد مقام‌ های کسب شده، دانشگاه محقق اردبیلی پس از دانشگاه‌ تهران(۱۰ مقام)، تبریز (۱۰ مقام)، شیراز(۹ مقام)، فردوسی مشهد(۷ مقام) و علم و صنعت(۷ مقام) با کسب شش مقام، در رتبه ششم دانشگاه‌های کشور قرار گرفت.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا