عیسی زارع پور در صفحه شخصی خود در شبکههای اجتماعی نوشت: دیشب به مدیرعامل شرکت ملی پست تاکید کردم که تغییر تعرفه دقیقاً باید در سیستم محاسباتی شرکت مطابق مصوبه پیاده سازی و اجرایی شود.
وی افزود: چنانچه در پیاده سازی تعرفه جدید در یکی دو روز گذشته مبلغی بیش از مصوبه از مشتری دریافت شده، باید سریعاً و به دور از مقررات دست و پا گیر اداری، به مشتریان عودت داده شود.
با تصویب ستاد تنظیم بازار خدمات، تعرفه خدمات پستی از پنج شنبه گذشته افزایش یافته و نرخ خدمات پایه پستی حداکثر ۲۰ درصد و غیر پایه پستی حداکثر ۴۰ درصد نسبت به قبل گران شده است.
این موضوع نارضایتی کاربران را به همراه داشته و برخی کاربران در شبکههای اجتماعی از افزایش ۶۰ تا ۱۱۰ درصدی خدمات پایه پستی خبر داده اند.
شب گذشته وزیر ارتباطات با تکذیب افزایش چند برابری نرخ خدمات پستی، به مدیرعامل شرکت پست دستور داد ظرف ۲۴ ساعت شرایط بازگشت مبالغ مازاد دریافتی از کاربران را از طریق سامانه آنلاین فراهم کند.
No tags for this post.