نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

معضل عطسه های بی موقع در محیط کار

به گزارش سیناپرس، مطالعات جدید محققان نشان می دهد  آلرژی فصلی بر زندگی روزمره افراد تأثیر می گذارد. تقریباً نیمی از افراد حاضر در یک نظرسنجی علمی می گویند که آلرژی در نحوه کار آن ها تاثیر منفی داشته و حتی مواردی ساده مانند رفت و آمد به محل کار را مختل می کند. ۵۸ درصد شرکت کنندگان در این نظر سنجی نیز  فکر می کنند مشکلات سینوس و آلرژی اغلب بر عملکرد شغلی آنها تأثیر منفی می گذارد.

گفتنی است در حالی که ۴۰ درصد  افراد، داروهایی را برای مبارزه با آلرژی خود در تمام طول سال نگه می دارند، ۴۴ درصد تنها چند هفته قبل از آغاز فصل آلرژی شروع به اضافه کردن این داروها به فهرست نیازمندی های خود می کنند.

تقریباً نیمی از افراد گزارش می دهند که هر سال مبالغ زیادی برای خرید داروهای بدون نسخه آلرژی و حساسیت هزینه می کنند.

دکتر آلن گلدسوبل، استاد و پژوهشگر دانشگاه استنفورد در این رابطه می ‌گوید: من متوجه شده‌ ام که اکثریت قریب به اتفاق بیماران علاقه ‌ای به مصرف دارو های بیشتر، به‌ ویژه استروئیدها نداشته و حتی زمانی که پزشکان آن را توصیه می ‌کنند، نمی ‌خواهند از استروئیدهای بینی استفاده کنند. 

بر اساس این مطالعه مشخص شده است که بیشترین مشکلات ناشی از حساسیت فصلی که بر عملکرد افراد در محیط کار تاثیر می گذارد، شامل آبریزش بینی، درد سینوسی و سردرد است.

به گزارش سیناپرس، در این میان از هر دو نفر یک نفر گزارش کرده است که در هنگام حساسیت فصلی، پیاده روی مشکل است و  چهل و نه درصد نیز می گویند که آلرژی آنها بر فعالیت های خارج از منزل تأثیر می گذارد. جالب توجه است که بیشتر پاسخ دهندگان اعتراف می کنند به طور متوسط پنج راه حل مختلف را برای مهار آلرژی خود امتحان کرده اند.

جنیفر ارنست، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Tivic Health در این رابطه می‌ گوید: فصل آلرژی آغاز شده و همراه با آن شاهد افزایش حساسیت های تنفسی ناشی از گرده‌ افشانی اولیه گیاهان و درختان و نگرانی‌های مداوم در مورد کووید ۱۹ وجود داشت.

در طول این همه‌ گیری، دیدیم که مصرف‌ کنندگان علاقه زیادی به محصولاتی دارند که به آنها کمک می ‌کند تا سلامت و تندرستی خود را بهتر مدیریت کنند. برای مردم مهم است که گزینه‌ های ایمن، مؤثر و غیرتهاجمی در دسترس و مقرون به صرفه داشته باشند.

مترجم: مریم عالمی
منبع: studyfinds
 

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل