نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

افسانه های سئو در سال 2022

افسانه های سئو چیست و چگونه خطرناک هستند؟ افسانه های سئو سایت ناشی از سوء تفاهم از نحوه عملکرد موتورهای جستجو توسط کسانی است که به دنبال برنده شدن سریع و آسان با تلاش اندک هستند. آنها مضر هستند زیرا پیروی از این افسانه ها می تواند به کمپین های SEO شما آسیب برساند یا رقیق کند.

افسانه های سئو چگونه محقق می شوند؟ از آنجایی که ما دقیقاً نمی دانیم موتورهای جستجو چگونه کار می کنند، بسیاری از سئوکار ها حدس و گمان می زنند. این حدس و گمان می تواند منجر به اطلاعات نادرست شود. این افسانه ها از خرد آزمایش نشده، باورهای اغراق آمیز، توصیه های قدیمی، و سوء تفاهم در فرآیندهای گوگل سرچشمه می گیرند.

رایج ترین افسانه های سئو

برخی از سئوکاران معتقدند که گوگل به طور خودکار وب سایت های جدید را در یک جعبه SERP سرکوب و آزمایش می کند تا زمانی که آنها را آزادانه تر رتبه بندی کنند.

موفقیت هرگز آنی نیست؛ افزایش رتبه و ترافیک زمان می برد.

گوگل همیشه وب سایت ها را برای درک بهتر و رتبه بندی صفحات وب آزمایش می کند. این به راحتی می تواند به عنوان جعبه شنی تعبیر شود.

محتوای تکراری جریمه می شود

محتوای تکراری زمانی است که در سایت خود محتوایی دارید که از وب سایت دیگری کپی شده است. اعتقاد بر این است که گوگل شما را به خاطر آن جریمه خواهد کرد.

درک تفاوت بین سرکوب الگوریتمی و جریمه در این مثال ضروری است. پنالتی گوگل منجر به حذف یک صفحه وب از فهرست گوگل می شود. سرکوب زمانی است که رتبه محتوا به اندازه رقبای آن بالا نباشد.

وقتی محتوا بدون ارزش اضافی تکرار می شود، گوگل هیچ سودی در نشان دادن آن نتیجه به خوانندگان ندارد.

سن دامنه یک عامل رتبه بندی است

سن دامنه یک عامل رتبه بندی نیست. دامنه های قدیمی تر معمولاً ترافیک و رتبه بندی بهتری دارند. این همان چیزی است که بگوییم اکثر افراد مسن عاقل هستند، بنابراین برای عاقل شدن، فقط باید بزرگتر شوید.

وب‌سایت‌های بالغ معمولاً بک لینک‌ها، تعامل و اعتماد بیشتری به دست می‌آورند. مردم رتبه بندی وب سایت های قدیمی را بهتر می بینند، بنابراین تصور می کنند که این یک عامل رتبه بندی است. مردم این همه سال تلاش و فداکاری را که در آن محتوا گذاشته شده است نمی بینند. خرید دامنه قدیمی به طرز جادویی آن را تغییر نمی دهد.

محتوای جدول بندی شده بر رتبه بندی ها تأثیر می گذارد

محتوای لیست شده تفاوتی با صفحات کامل ندارد. تا زمانی که محتوا در HTML قابل مشاهده است، گوگل آن را متفاوت نمی بیند.اگر گوگل بتواند محتوای HTML را به راحتی واکشی کند، نمونه ای از cloaking نیست.

گوگل از گوگل آنالیتیکس برای رتبه بندی صفحات استفاده می کند.

تصور اینکه گوگل آنالیتیکس یک عامل رتبه بندی است، در بسیاری از سطوح اشتباه است. در اینجا چند نکته سریع وجود دارد:

هر وب سایتی از GA به عنوان منبع ردیابی خود استفاده نمی کند
برخی از وب سایت ها هرگز GA را نصب نمی کنند.
گوگل آنالیتیکس به عنوان یک فاکتور رتبه بندی بسیار کند و برای مقیاس بسیار بزرگ است
همه سایت ها ترافیک را یکسان ارزیابی نمی کنند.
تجزیه و تحلیل صفحات نتایج جستجویی که گوگل مالک آن است و به دقت از آنها محافظت می کند، 100 برابر ساده تر است.

تبلیغات PPC رتبه بندی را بهبود می بخشد

گوگل دو الگوریتم کاملا متفاوت برای رتبه بندی نتایج جستجوی ارگانیک و قرار دادن تبلیغات PPC دارد.اجرای کمپین ادوردز در حین بهینه سازی وب سایت شما برای سئو بر رتبه بندی آن در SERP تأثیر نمی گذارد، اما می تواند در زمینه های دیگر سودمند باشد.

Google به Domain Authority اهمیت می دهد

Domain Authorityمعیاری است که توسط شرکت های ،Moz، Majestic، Ahrefs توسعه یافته است. این یک معیار گوگل نیست.سئوکارها می توانند از این معیارها برای تعیین مقادیر صفحه استفاده کنند. با این حال، این محاسبات همیشه به درستی منعکس کننده نحوه مشاهده صفحه توسط یک موتور جستجو نیستند.

درک عمیق تر از نحوه وقوع افسانه های SEO

افسانه های سئو ممکن است به دلیل ارتباط نامناسب بین یک فعالیت انجام شده و افزایش عملکرد جستجوی ارگانیک رخ دهد.افسانه های سئو ممکن است به دلیل ارتباط نامناسب بین یک فعالیت انجام شده و افزایش عملکرد جستجوی ارگانیک رخ دهد.

حقیقت یاب سئو

اگر یک سئوکار از کاری که انجام داده است سود برده است، طبیعی است که به دیگران توصیه کنیم که همین کار را انجام دهند. متأسفانه، ما همیشه در تفکیک علیت و همبستگی عالی نیستیم. تنها به این دلیل که رتبه ها یا نرخ کلیک به طور همزمان افزایش یافته است، تاکتیک جدید به این معنی نیست که باعث افزایش رتبه بندی شده است.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟ آیا توانست دید شما را نسبت به سئو سایت عوض کند؟ سئو ورد | seoword را در بهبود محتوای خود یاری کنید.

منبع: شهرام طاهری سئوکار

Source: seoword | bit.ly/2Ns5Exa

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل