نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

ایسوس از اولین مانیتور ۵۰۰ هرتزی جهان رونمایی کرد

ایسوس می‌گوید این مانیتور از پنل ۲۴ اینچی TN بهره می‌برد و برای بازی‌های E-Sports یا ورزش‌های الکترونیکی با رزولوشن ۱۰۸۰p می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. البته در این میان هنوز در مورد تاریخ عرضه و قیمت این مانیتور اطلاعاتی ارائه نشده است.

ایسوس ساعاتی قبل اعلام کرد که با همکاری انویدیا موفق به ساخت یک مانیتور ۵۰۰ هرتزی مبتنی بر فناوری G-Sync شده است. ایسوس می‌گوید این مانیتور از پنل ۲۴ اینچی TN بهره می‌برد و برای بازی‌های E-Sports یا ورزش‌های الکترونیکی با رزولوشن ۱۰۸۰p می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. البته در این میان هنوز در مورد تاریخ عرضه و قیمت این مانیتور اطلاعاتی ارائه نشده است.

طبیعتا برای استفاده از این مانیتور قدرتمندی، باید از یک کارت گرافیک همه‌فن‌حریف استفاده کنید. انویدیا اعلام کرده که نسل بعدی کارت گرافیک RTX 4090 تابستان امسال راهی بازار می‌شود که برای مانیتورهای ۵۰۰ هرتزی گزینه‌ی ایدئالی محسوب می‌شود. بازی‌های مشهوری مانند CS:GO، Valorant و Overwatch با استفاده از کارت گرافیک مناسب، می‌توانند از حداکثر توان این مانیتور بهره ببرند.

ایسوس می‌گوید پنل TN استفاده شده برای این مانیتور از نظر پاسخ‌دهی حدود ۶۰ درصد سرعت بیشتری نسبت به پنل‌های TN استاندارد ارائه می‌کند. در هر صورت باید ببینیم ایسوس این مانیتور را با چه قیمتی به دست کاربران می‌رساند.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل