نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

لیست پر کاربرد ترین لیست لوازم قنادی و شیرینی پزی توسط سیروشاپ

برای پخت انواع کیک و شیرینی نیاز است که لوازم قنادی و شیرینی پزی کاملی داشته باشید تا بتوانید از مهمان های خود خوب پذیرایی کنید . توجه به چند نکته مانند کیفیت ابزار ، سایز و .. در تهیه لوازم قنادی بسیار ضروری است . پختن انواع کوکی ها ، بیسکویت ها ، کاپ کیک و .. با استفاده از ابزار های قنادی اسان می شود .

امروزه هم در سایت های فروش لوازم قنادی مانند سیروشاپ و هم در فروشگاه های لوازم قنادی و شیرینی پزی میتوانید لوازم قنادی و شیرینی پزی را در طرح ها و رنگ و سایز متنوع پیدا کنید.

در قسمت زیر لیستی از کاربردی ترین لوازم قنادی و شیرینی پزی توسط سیروشاپ را مشاهده می کنید که میتوانید با داشتن آگاهی کامل اقدام به خرید کنید.

لیست لوازم قنادی و شیرینی پزی :

1- سینی فر

سینی فر جز ابزار های مهم در لوازم قنادی و شیرینی پزی است که امروزه در جنس های تفلون و گالوانیزه در بازار وجود دارد و بسته به نیاز خود میتوانید در سایز های بزرگ ، متوسط ، و کوچک ان ها را تهیه کنید.

2- انواع ماسوره و قیف

برای این که کیک تواد و حلوا را تزیین کنید لازم است که از ماسوره کمک بگیرید . انواع قیف ماسوره در جنس های پلاستیکی و فلزی در بازار وجود دارد که میتوانید باتوجه به سلیقه خود خریداری کنید.

3- همزن و لیسک

یکی از اصلی ترین وسایل قنادی و شیرینی پزی برای تهیه کیک و شیرینی همزن است که در دو نوع دستی و برقی در بازار وجود دارد و همینطور به کمک لیسک

4- ابزار تزریق ژله

برای این که ژله های ساده نداشته باشید و انواع طرح های گل و یا طرح های دیگر را بر روی ژله ایجاد کنید لازم است که با استفاده از سرنگ های مخصوص این کار را انجام دهید.

5- پیمانه

برای این که اندازه های مواد کیک و شیرینی درست باشد لازم است تا با پیمانه استاندارد اندازه گیری شود.

6- الک

برای این که ارد یکدست و سبک شود و جدا کردن مواد خرد شده در شیرینی و کیک باید از الک استفاده کنید.

7- پالت

برای این که سطح کیک و شیرینی یکدست و صاف شود پالت های مخصوصی وجود دارد که در دونوع شکسته و صاف عرضه میشود.

8- ابزار فوندانت

خمیر فوندانت رایج ترین روکش برای کیک است که ابزار های مختلفی مانند کاتر فوندانت ، مهر فوندانت ، اتو فوندانت ، وردنه مخصوص فوندانت ، و تکسچر فوندانت برای شکل دادن به خمیر در بازار عرضه میشود.

9- پایه گردان کیک

برای تزئین کیک به پایه گردان کیک نیاز دارید تا بتوانید به راحتی تزوین کیک را انجام دهید . پایه کیک معمولا در جنس ها و طرح های مختلف در فروشگاه های لوازم قنادی و شیرینی پزی و یا در فروشگاه های اینترنی وجود دارد.

10- کپسول کاغذی

برای این که مواد کیک یا شیرینی به قالب شما نچسبد و به راحتی جدا شود لازم است که از کپسول کاغذی اسنفاده کنید و مواد را داخل قالب و یا سنی فر قرار دهید.

11- وردنه

وردنه جز ابزار مهم و پر کاربرد برای صاف کردن خمیر کیک و شیرینی است برای این که خمیر کیک به یک ضخامت قابل قبول برسد لازم است که با وردنه صاف شود . وردنه در جنس های مختلف از جمله چوبی در بازار وجود دارد.

لوازم قنادی و شیرینی پزی سیروشاپ

12 انواع قالب کیک و شیرینی

قالب مافین

برای کیک های یک نفره در سایز ها و طرح مختلف وجود دارد که از جنس تفلون ، سیلیکونی و قالب های گرد و کوچک و یا کستعطیلی در تعداد 6 ، 12 ، 24 در بازار موجود است .

قالب لوف

برای تهیه انواع نون فانتزی ، نان تست ، و انواع نان صبحانه و عصرانه قالب هایی به شکل مستطیلی وجود دارند که شما می توانید با قرار دادن خمیر خود، یک نان مستطیلی مثل نان تست دریافت کنید.

قالب کمربندی

برای تهیه چیز کیک و انواع دسر ها از قالب کمربندی استفاده میشود که از جنس تفلون است و بعد از پخته شدن چیز کیک و دسر به راحتی با باز کردن قفل کمری از قالب جدا میشود.

قالب سیلیکونی

قالب سیلیکونی از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است که جنس این نوع قالب از جنس پلیمر بوده و تا دمای 500 ذرجه گرما را تحمل میکند که برای انواع دسر و ژله در طرح های مختلف در بازار جود دارد.

کلام آخر :

بنا بر گزارش منتشر شده توسط سیروشاپ برای تهیه انواع کیک و شیرینی و دسر لازم است تا ابزار های مخصوص این کار را داشته باشیم . حتما لازم نیست ابزار های گران قیمت خریداری شود میتوانید با تهیه دو تا سه ابزار کاربردی بهترین کیک و شیرینی را تهیه کنیم.

منبع:  https://cyroshop.co

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل