صرافی کوکوین مناسب کاربران ایرانی

در این سال‌ها تعداد زیادی از مردم به سمت فعالیت در این بازار جذب شده‌اند. در هر صورت فعالیت در حوزه ارزهای دیجیتال، نیازمند ثبت نام در یک مرکز مبادله‌ای مانند صرافی کوکوین است.

در حال حاضر امکان احراز هویت ایرانیان در صرافی بایننس عملاً غیر ممکن شده ‌است. صرافی کوکوین به عنوان یک جایگزین مناسب برای این نوع صرافی‌هایی که کاربران ایرانی را محدود کرده‌اند، می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

در انتخاب صرافی دقت کنید تا آن صرافی از امنیت بالایی برخوردار باشد. به دلیل ماهیت دیجیتالی رمز ارزها و اهمیت نگهداری آن‌ها در فضای وب بهتر است به این نکته توجه بیشتری داشته باشید زیرا امکان نگهداری این رمز ارزها به صورت فیزیکی وجود ندارد و همیشه در معرض خطر حمله هکر‌ها هستند.

صرافی کوکوین از پلتفرم‌هایی است که از امنیت بالایی برخوردار است و تاکنون مشکلی برای آن به وجود نیامده است. این‌گونه صرافی‌ها برای بالا بردن امنیت حساب‌های مشتریان خود، از روش‌های مختلف امنیتی استفاده می‌کنند. از جمله این موارد که صرافی کوکوین برای بالا بردن امنیت خود استفاده کرده می‌توان به استفاده از رمز ترید، کد دو عاملی، ارسال ایمیل هشدار و دیگر مواردی از این دست اشاره کرد که باعث بالاتر رفتن امنیت این سامانه شده است. در ادامه این مطلب به طور خلاصه به بررسی این صرافی، و برخی جزئیات در آن می‌پردازیم.

آیا ثبت نام در صرافی کوکوین ریسک دارد؟

یکی از مشکلات استفاده از صرافی ارزهای خارجی محدودیت‌های موجود آنها برای کاربران ایرانی است. همان‌طور که اشاره کردیم، به دلیل تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران، امکان فعالیت در بسیاری از صرافی‌های خارجی وجود ندارد. به همین دلیل بسیاری از کاربران ایرانی از دریافت خدمات و امکانات صرافی‌های خارجی بی‌نصیب می‌مانند.

اما نگران نباشید هنوز هم صرافی‌هایی هستند که در حال حاضر به تعداد زیادی ارز دیجیتال را برای ایرانی‌ها و همچنین خارجی‌ها ارائه می‌دهند و شما می‌توانید از خدمات و امکانات این صرافی‌ها استفاده کنید. شما می‌توانید از طریق صفحه صرافی ارز دیجیتال آنها را مشاهده و نسبت به بررسی هر کدام اقدام کنید.

صرافی کوکوین از جمله پلتفرم‌هایی است که محدودیت ثبت نام ایرانیان در آنها وجود ندارد. همین امر باعث شد که تعداد زیادی از ایرانیان، کوکوین را برای فعالیت خود انتخاب کنند. در واقع شما بدون انجام احراز هویت، امکان معامله در صرافی کوکوین را داشته و می‌توانید از تمامی خدمات آن استفاده کنید.

فعالیت در صرافی کوکوین نیازمند احراز هویت اجباری نیست و شما تا سقف 5 بیت کوین می‌توانید بدون احراز هویت برداشت کنید. این شرایط برای مشتریان ایرانی بسیار مفید بوده و بدون نگرانی از مسدود شدن حسابشان، به راحتی می‌توانند در این صرافی به تبادل رمز ارزها‌یشان مشغول شوند.

معرفی صرافی ارز دیجیتال کوکوین

صرافی کوکوین در حال حاضر جزو پنج صرافی برتر ارز دیجیتال در دنیا است. این صرافی کار خود را در سال ۲۰۱۷ آغاز کرده است. دفتر مرکزی این صرافی در هنگ کنگ قرار دارد. حجم معاملات در این صرافی بسیار بالا بوده و همین امر باعث سرعت تراکنش‌های آن می‌شود. این عامل باعث شده است تا مشتریان بیشتری به صرافی کوکوین جذب شده و در آن به تبادل معاملاتشان بپردازند.

همانطور که قبلاً اشاره شد، امنیت یک صرافی، یکی از دغدغه‌های اصلی مشتریان است. در طول سالیان گذشته تعداد زیادی از صرافی‌ها مورد حمله هکرها قرار گرفتند، در این بین برای صرافی کوکوین تا کنون مشکلی پیش نیامده و این صرافی در مورد امنیت حساب‌ها به چالش نخورده است.

این صرافی به واسطه انواع روش‌های امنیتی که بر روی حساب کاربران خود اعمال کرده است، توانسته به خوبی از حساب مشتریان خود در برابر هکر‌ها محافظت کند. شما در این صرافی امکان معامله بیش از 500 ارز دیجیتال را دارید. در این صرافی می‌توانید به تبادل ارز‌های محبوب خود مانند بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین، ترون و غیره بپردازید، همچنین ارز‌های کوچکی که قیمت مناسبی دارند، همگی در صرافی کوکوین در دسترس شما مشتریان این پلتفرم هستند. صرافی کوکوین دارای تعداد بسیار زیادی توکن و رمز ارز است که می‌تواند نیاز اکثر معامله‌گران را برطرف کند.

صرافی کوکوین امکان معاملات با اهرم را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده است. شما می‌توانید در این صرافی از اهرم معاملاتی نیز استفاده کنید، و مقدار سود خود را به چندین برابر افزایش دهید. البته توجه داشته باشید که استفاده از این قابلیت، همانطور که می‌تواند سود شما را افزایش دهد، مقدار ریسک ضرر شما را نیز بالا می‌برد.

قطعاً برای شروع فعالیت در این مارکت باید آموزش‌های لازم را دیده و اطلاعات کافی برای ثبت نام را به دست بیاورید. برای این کار باید آموزش‌های تصویری ثبت نام آن را مشاهده کنید، پیشنهاد می‌کنیم برای افزایش اطلاعاتتان حتماً صفحه صرافی کوکوین را مشاهده کنید. در این صفحه اطلاعات تکمیلی مربوط به این صرافی برای شما قرار داده شده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا