روابط عمومی‌ ها در صف اول جهاد تببین قرار دارند

ندا شفیعی روز دوشنبه در نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه ها که در دانشگاه الزهرا(س) برگزار شد، اظهار داشت: روابط عمومی ها برای رسیدن به وضعیت مطلوب باید برنامه و بودجه مستقل داشته باشند، همچنین ماموریت گرا شدن و رسالت های علم و فناوری خود را در زیست بوم علم و فناوری مشخص کنند.

وی با تاکید بر افزایش مهارت گرایی روابط عمومی ها در حوزه ارتباطات و اطلاع رسانی، تاکید کرد: دوره سخت خبرها گذشته است و روابط عمومی ها باید از همه خلاقیت ها به خصوص در موشن گرافی پیشرفت خوبی داشته باشند، در شبکه های اجتماعی پر مخاطب بمانند و تعامل بین دستگاهی خوبی داشته باشند.

شفیعی با بیان اینکه روابط عمومی ها باید مسأله محور باشند بر ایجاد مدیریت انگیزشی میان کارمندان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه در سال جاری، روابط عمومی ها نقش و وظیفه مهمتری بر عهده دارند، خاطرنشان کرد: با توجه به شعار سال و مطرح شدن جهاد تبیین از سوی مقام معظم رهبری، روابط عمومی ها در صف اول حضور دارند و اگر انعکاس فعالیت های فاخر و درخشان را در دستور کار قرار دهیم، جهاد تبیین عملیاتی می شود.

شفیعی درباره نقش روابط عمومی دانشگاه ها در تبیین اولویت های وزارت علوم، تاکید کرد: وزیر علوم مرجعیت و دیپلماسی علمی، فناوری و نوآوری، آموزش و پژوهش هدفمند، نوآوری فرهنگی و فرهنگ نوآوری، شاگرد، فناور و نوآور پروری و تولید ثروت از دانش را به عنوان اولویت های این وزارتخانه مطرح کرد که باید از سوی روابط عمومی پیگیری شود.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا