این خودروی هیوندای راه می رود

به گزارش سیناپرس، استودیوی نیوهورایزن هیوندای (NHS) به طور رسمی اعلام کرد که ماموریت آن‌ ها ساخت وسایل نقلیه آینده است که می‌خواهند به تردد در مناطقی بپردازند که حرکت در ان ها برای وسایل نقلیه زمینی معمولی چالش برانگیز است. این واحد بر روی توسعه وسایل نقلیه حرکتی نهایی UMV  در مرکز تحقیقات، توسعه و آزمایشگاه جدید در بوزمن، مونتانا تمرکز خواهد کرد.

گفتنی است این شرکت کره‌ ای قبلاً طرح‌های UMV را در نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی  در سال ۲۰۱۹ به نمایش گذاشته بود. کانسپت Elevate که در این نمایشگاه مشاهده شده بود، الهام ‌بخش یک وسیله نقلیه بزرگتر با پایه‌های رباتیک است که می ‌تواند موانع رانندگی در مناطق چالش برانگیز را برطرف کند.این خودرو به طور خاص در هنگام بروز بلایای طبیعی می تواند مفید باشد.

طرح دوم به عنوان یک ربات گشت و گذار زمینی هوشمند تبدیل شونده بدون خدمه توصیف می شود که برای حمل انواع محموله ها در حین سفر بر روی سطوح ناهوار طراحی شده است.

به گفته سخنگوی شرکت هیوندای، تیم NHS Bozeman در ابتدا روی اصلاح، توسعه، آزمایش و استقرار این دو مدل خودرو تمرکز خواهند کرد. به گزارش سیناپرس، مجموعه NHS Bozeman یک سرمایه گذاری تخمینی ۲۰ میلیون دلاری برای  پیشرفت محصول جدید هیوندای  دریافت کرده است که حمل و نقل را با راه حل های قابل حمل، پایدار و هوشمند تعریف می کند.

این شرکت در بیانیه‌ ای می‌گوید که مرکز فوق کاملاً جدید به عنوان دفتر مرکزی استودیوی نیوهورایزن هیوندای عمل کرده و از نمونه‌ سازی اولیه، آزمایش میدانی و توسعه برنامه‌های کاربردی برای ساخت نسل جدید خودروهای قابل حرکت در مسیرهای نا هموار  پشتیبانی می ‌کند.
استودیوی نیوهورایزنز قصد دارد تا طی پنج سال آینده بیش از ۵۰ شغل تمام وقت در این مجموعه اضافه کند. بسیاری از موقعیت ها در فضای تحقیق و توسعه خواهند بود و تخصص در سخت افزار مکانیک، مهندسی برق و الکترونیک و مواد و ساخت را هدف قرار می دهند.

به گزارش سیناپرس، به این ترتیب باید در انتظار نسل جدید خودروهایی باشیم که نه از نظر ظاهر و نه نوع عملکرد، با خودروهای فعلی شباهتی نداشته و بدون محدودیت می توانند در هر محیطی به تردد بپردازند.

مترجم: احسان محمدحسینی
منبع: studyfinds
 

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا