شعار «دانش بنیان؛ اشتغال و کارآفرین» به اقتصاد ایران کمک می کند

محمدرضا جمشیدیان، مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان که موفق به طراحی «نرم‌افزار مهندسی سازه» برای بخش های مختلف ساختمان نظیر معماری، سازه، تاسیسات مکانیکی و برقی در کشور شده است، به خبرنگار خبرگزاری سیناپرس گفت: این شرکت که در سال 1386 به ثبت رسیده، فعالیت آن از نوع تحقیق، توسعه و طراحی مهندسی است و هدف خود را دسترسی آسان همه مهندسین به اطلاعات و نرم‌افزارهایی می‌داند که فرآیندهای مهندسی را برایشان دقیق، ساده و عملیاتی می‌سازد.

وی در ادامه به کیفیت محصولات این شرکت نسبت به محصولات مشابه اشاره کرد و افزود: فاصله کیفیتی محصول شرکت ما نسبت به محصولات مشابه در داخل کشور بسیار و نوع و دیدگاه آن نسبت به نمونه‌های مشابه خارجی نیز متفاوت است.

جمشیدیان در ادامه به شعار «دانش بنیان؛ اشتغال و کارآفرین» که از سوی مقام معظم رهبری اعلام شده، اشاره کرد و گفت: برای انجام هرحرکتی، نیاز به انگیزه و تمرکز لازم است که برای داشتن این دو به طرح و ایده داریم و وقتی در قالب کلمات شکل می‌گیرد، به شعار تبدیل می‌شود.

وی بیان کرد: به اعتقاد بنده شعار «دانش بنیان؛ اشتغال و کارآفرین» می‌تواند به اقتصاد کشور کمک کند و چنانچه این شعار به صورت واقعی و گسترده پیاده شود، موجب رشد و تعالی اقتصاد و جامعه ایران خواهد شد. و این در حالی است که این کار از چند سال گذشته توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به صورت جدی در سطح محدودتری انجام شده است.

جمشیدیان افزود: شرکت های دانش بنیان نقش ویژه‌‌ای در توسعه کشور در زمینه های فناوری و اقتصادی دارد، اظهار کرد: شعار «دانش بنیان؛ اشتغال و کارآفرین» به کمک شرکت های دانش بنیان می آید. 
 

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا