اجرای پوشش بیمه همگانی یکی از دستاوردهای چشمگیر وزارت بهداشت است

 دکتر بهروزرحیمی بابیان وظایف متعدد تعریف‌شده در برنامه ششم توسعه در حوزه سلامت گفت: متناسب با این وظایف، پروژه‌ها و استراتژی‌های مختلفی در حال انجام و تدوین است که یکی از آن‌ها پوشش بیمه همگانی است.

وی در ادامه به بیان تأکیدات مقام معظم رهبری در دیدار با نخبگان حوزه سلامت پرداخت و گفت: مقام معظم رهبری بر بازگشت به نظام شبکه و ارتقا حوزه بهداشت تأکید دارند که بر ما حجت است و در حال تلاش بیش‌ازپیش برای دستیابی به آن هستیم چراکه ضعف در حوزه بهداشت آسیب‌های جبران‌ناپذیری را در آینده به جامعه تحمیل خواهد کرد.

معاون وزیر بهداشت در ادامه عنوان کرد: در مسیر ارتقاء زیرساخت‌های حوزه بهداشت اولویت ما جامعه عشایری و روستایی، حاشیه شهرها و شهرهای کوچک و محروم است که بیشترین نیاز را به خدمات بهداشتی دارند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: نظام سلامت بعد از انقلاب یکی از افتخارات کشور است و امروزه تزریق ۱۵۰ میلیون دوز واکسن و کنترل کرونا یکی از افتخارات دولت سیزدهم و مجموعه وزارت بهداشت که برای حفظ این سرمایه ملی، نیازمند نگاه‌های کریمانه‌تر به نظام سلامت هستیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت تصریح کرد: دغدغه‌ها و مشکلات حوزه‌های مختلف باید طرح و اولویت‌گذاری شود و متناسب با آن هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی برای حل مشکلات صورت بگیرد.

وی در پایان ضمن تأکید بر حمایت وزارت بهداشت، ابراز امیدواری کرد: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، مشارکت خیرین در تجهیز، ساخت و نوسازی پروژه‌های بهداشتی و درمانی را جلب کند.

گفتنی است، دکتر بهروز رحیمی به همراه دکتر میرمحمدی نایب‌رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در جریان سفر به استان اصفهان در جمع مسئولان شهرستان لنجان حضور پیدا کردند.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا