نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

شعار «دانش بنیان؛ اشتغال و کارآفرین» به اقتصاد ایران کمک می کند

محمدرضا جمشیدیان، مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان که موفق به طراحی «نرم‌افزار مهندسی سازه» برای بخش های مختلف ساختمان نظیر معماری، سازه، تاسیسات مکانیکی و برقی در کشور شده است، به خبرنگار خبرگزاری سیناپرس گفت: برای انجام هرحرکتی، نیاز به انگیزه و تمرکز لازم است که برای داشتن این دو به طرح و ایده داریم و وقتی در قالب کلمات شکل می‌گیرد، به شعار تبدیل می‌شود.

وی افزود: به اعتقاد بنده شعار «دانش بنیان؛ اشتغال و کارآفرین» می تواند به اقتصاد کشور کمک کند و چنانچه این شعار به صورت واقعی و گسترده پیاده شود، موجب رشد و تعالی اقتصاد و جامعه ایران خواهد شد. و این در حالی است که این کار از چند سال گذشته توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به صورت جدی در سطح محدودتری انجام شده است.

جمشیدیان با اشاره به اینکه شرکت های دانش بنیان نقش ویژه ای در توسعه کشور در زمینه های فناوری و اقتصادی دارد، اظهار کرد: شعار «دانش بنیان؛ اشتغال و کارآفرین» به کمک شرکت های دانش بنیان می آید.

وی در ادامه به کیفیت محصولات این شرکت نسبت به محصولات مشابه اشاره کرد و گفت: : فاصله کیفیتی محصول شرکت ما نسبت به محصولات مشابه در داخل کشور بسیار است و نوع و دیدگاه آن نسبت به نمونه‌های مشابه خارجی نیز متفاوت است.

گفتنی است، شرکت نرم‌افزاری سازه اسپادانا در سال 1386 به ثبت رسیده و فعالیت آن از نوع تحقیق و توسعه و طراحی مهندسی است. این شرکت هدف خود را دسترسی آسان همه مهندسین به اطلاعات و نرم‌افزارهایی می داند که فرآیندهای مهندسی را برایشان دقیق، ساده و عملیاتی می سازد.

 

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل