منتظر ورود یک خودروی هیجان انگیز باشید

به گزارش سیناپرس، نیک کالینز، مدیر اجرایی برنامه‌های خودروی رنجروور  پیش‌ بینی می ‌کند که این محصول جدید یک مدل محبوب خواهد بود. به گفته این مدیر ارشد رنجروور، تقاضای V8 در حال حاضر بسیار قوی است. البته به نظر می رسد بین موتورهای بنزینی بزرگ و خودروهای برقی شکاف قابل توجهی وجود دارد.

انتظار می ‌رود که پلاگین هیبریدی جدید بازار فروش خوبی داشته و در قوی ترین شکل خود، از یک موتور 3.0 لیتری شش سیلندر بنزینی Ingenium با موتور الکتریکی ۱۴۱ اسب بخاری، با باتری 38.2 کیلووات ساعتی، با هدف دستیابی به خروجی کلی ۵۰۳ اسب بخار استفاده کند. نوع هیبریدی این خودرو صفر تا صد را در 5.4 ثانیه کامل می کند.

این خودروی جدید بر اساس معماری ترکیبی فلزی انعطاف پذیر JLR، MLA-Flex ساخته شده است، که زیربنای محصولات جدید رنجروور است.  فنرهای بادی با حجم قابل تعویض برای اولین بار در نوع اسپرت این خودرو استفاده شده  و برای کمک به زمان پاسخ ‌دهی، خودرو از داده‌های ناوبری برای آماده شدن برای پیچ ‌های پیش رو در مسیر استفاده می ‌کند.

به گزارش سیناپرس، تمام چرخ های این خودرو قابلیت فرمان پذیری مجزا داشته و همراه با بردار گشتاور توسط ترمز و دیفرانسیل الکترونیکی، در پیچ ها بسیار چابک تر و کارآمدتر عمل می کنند.

 این مدل که دارای جدیدترین سیستم Terrain Response 2 لندروور برای آفرود است، کروز کنترل آفرود تطبیقی جدید این برند را معرفی می ‌کند. رانندگان می توانند یکی از تنظیمات موجود را انتخاب و سیستم سرعت خود را متناسب با آن تنظیم کنند  تا قادر باشند بهتر روی فرمان تمرکز کنند.

به باور منتقدان، طراحی این خودروی جدید به جای اینکه یک انقلاب باشد، تکامل نسل قبلی خود است. به گزارش سیناپرس،  واحدهای نورپردازی دیجیتال ال ای دی در جلو، باریک ‌ترین واحدهایی هستند که تا به حال بر روی یک محصول این شرکت نصب شده‌ اند و به ایجاد نور در طول روز کمک می ‌کنند. 

به گزارش سیناپرس، اتاق داخلی رنجروور اسپرت به گونه ای طراحی شده است که نسبت به نسخه های پیشین، راننده محورتر باشد. فرمان این خودرو نیز شبیه به نمونه های قبلی است اما موقعیت صندلی ۲۰ میلی متر پایین تر است.

کنسول وسط تا انتهای داشبورد بالا می رود که دارای صفحه نمایش خمیده 13.1 اینچی است که از سیستم اطلاعات سرگرمی Pivi Pro JLR به اضافه صفحه نمایش راننده 13.7 اینچی استفاده می کند. این خودرو دارای آپدیت های هوایی، اپل کارپلی بی سیم و اندروید و آمازون الکسا است.

در خاتمه گفتنی است اولین تحویل محصول ۲۰۲۲ رنجروور در ماه سپتامبر خواهد بود.

مترجم: ابراهیم خسروپرست
منبع: autocar

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا