نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

۲۰ خانه هلال احمر در استان اردبیل راه‌اندازی می‌ شود

به گزارش سیناپرس اردبیل، عزت‌اله ضربی روز دگذشته در جمع با خبرنگاران با بیان اینکه تاکنون ۱۹۸ خانه هلال در مناطق مختلف استان اردبیل راه‌اندازی شده است، افزود: با افتتاح و راه اندازی ۲۰ خانه هلال دیگر ارائه خدمات این جمعیت به مردم افزایش خواهد یافت.

وی اظهار کرد: خانه‌های هلال در مناطق کم برخوردار و روستاهای دارای دهیار و با هدف آموزش روستاییان برای داشتن سرعت عمل در حوادث احتمالی و طبیعی توسط نیروهای آموزش دیده راه‌اندازی می‌شود.

مدیرعامل هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه با ایجاد خانه‌های هلال در روستاها، مناطق کم برخوردار، ادارات و مساجد می‌توان امدادرسانی در زمان حادثه را سرعت بخشید، اظهار کرد: تمامی خدمات ارائه شده به مردم توسط جمعیت هلال احمر عام المنفعه و داوطلبانه است.
ضربی با بیان اینکه همه داشته‌های این جمعیت از مردم و برای مردم است، اضافه کرد: در این خانه‌ها همه نوع آموزش ارائه می‌شود تا مردم منطقه آمادگی لازم را برای مشارکت در حوادث احتمالی داشته باشند.

 وی یادآورشد: مردم شاکله اصلی جمعیت هلال احمر هستند چرا که جمعیت هلال احمر برای تمامی اقشار مختلف مردم بدون توجه به نژاد و زبان و مکان ارائه خدمت می‌کند.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل