نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

برگزاری مسابقه ملی کتاب سه دقیقه ای در دانشگاه امیرکبیر

دکتر مهدی ورسه ای رییس جهاددانشگاهی صنعتی امیرکبیر با اعلام این خبر گفت: مسابقات ملی کتاب سه دقیقه ای به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی برای دومین سال پیاپی در واحدهای منتخب سراسر کشور برگزار می شود.

وی ادامه داد: این مسابقات با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و انس دانشجویان با کتاب و به اشتراک گذاشتن تجربه کتابخوانی آنان برای نخستین بار در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

رییس جهاددانشگاهی صنعتی امیرکبیر در خصوص شکل برگزاری این مسابقات خاطر نشان کرد: این مسابقات در دو محور آزاد و تخصصی برگزار می شود. در بخش آزاد دانشجویان می توانند هر کتاب با موضوع دلخواه را انتخاب نموده و در مدت زمان 3 دقیقه به معرفی خلاقانه آن بپردازند و تجربه خوانش یک کتاب منتخب را با دیگران به اشتراک بگذارند. در بخش تخصصی نیز دانشجویان می توانند کتاب هایی با موضوع و درون ¬مایه اقتصاد را معرفی نمایند. که در ادامه سه داور حاضر در جلسه بهترین ارائه ها را به لحاظ محتوا و فن ارائه انتخاب خواهند نمود.

مهدی ورسه ای در پایان با اشاره به نحوه برگزاری این مسابقات خاطر نشان کرد: این مسابقات در خرداد ماه سال جاری و به صورت حضوری برگزار خواهد شد و به نفرات برتر جوایز ارزنده اهدا خواهد شد و نفر اول این مسابقات نیز جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را به دست می آورد.

تمامی دانشجویان علاقمند می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایتroytab.ir/3mbook1400  مراجعه و با ادمین کانال سازمان دانشجویان امیرکبیر به آدرس @jd_aut_admin  ارتباط برقرار کنند.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل