نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

هر فرد به طور متوسط ۵ بار در زندگی خود اسباب کشی می کند

به گزارش سیناپرس، نتایج یک مطالعه جدید مبتنی بر نظر سنجی از ۲ هزار فرد بزرگسال آمریکایی نشن می دهد هر فرد به طور متوسط پنج اسباب کشی را در زندگی خود تجربه کرده است.بر این اساس ۱۱ درصد افراد درصد کمتر از دو بار و ۲۳  درصد نیز هفت بار یا بیشتر اسباب کشی داشته اند. حدود یک سوم (۳۴٪) شرکت کنندگان نیز خود را افرادی ماهر در این زمینه دانسته و مدعی شدند بسته بندی و انتقال وسایل خود را از قبل سازماندهی و برنامه ریزی می کنند.

حدود یک چهارم (۲۴٪) افراد حاظطر در این مطالعه نیز هیچ برنامه ای برای اسباب کشی نداشته و معمولا وسایلشان تا لحظه بار زدن در کامیون، به هم ریخته و به طور کلی فاقد سازماندهی است.

در این نظرسنجی از پاسخ دهندگان خواسته شد تا روش ها، مشکلات و عوامل استرس زا ناشی از نقل مکان را به اشتراک بگذارند. جدا از سطح تجربه و روش بسته بندی، ۵۸ درصد از پاسخ دهندگان معتقدند که داشتن یک جدول زمانی یا برنامه ریزی زمانی دقیق هنگام جابجایی ضروری است.
از کجا اسباب کشی را شروع کنیم؟

به گزارش سیناپرس، تقریباً چهار نفر از هر ۱۰ نفر (۳۷٪) کار اسباب کشی را با قرار دادن اقلام خوش دست و سایر مواردی که به ندرت استفاده می شوند در جعبه ها شروع می کنند. از سوی دیگر، طبق گفته ۳۷ درصد از پاسخ دهندگان، اقلام کلکسیونی و گرانبها و حساس در مرحله نخصت باید بسته بندی شوند.
به همین ترتیب، پاسخ دهندگان معمولاً در طول یک اسباب کشی بسیاری از وسایل به درد نخور خود را دور ریخته و نکته جالب این که ۴۲ درصد افراد  ترجیح می دهند در تابستان نقل مکان کنند.

گفتنی است وقتی صحبت از جا به ‌جایی به میان می ‌آید، تقریباً ۵۶ درصد افراد، خود را متخصص می ‌دانند.به گزارش سیناپرس، پاسخ ‌دهندگان همچنین برخی از سخت‌ ترین بخش‌ های اسباب کشی را معرفی کردند که این موارد شامل به‌دست آوردن افراد کافی برای کمک و  داشتن استراحت کافی برای خود فرد بود. 

در خاتمه گفتنی است بیش از هفت نفر از هر ۱۰ پاسخ دهنده ترجیح می دهند یک شرکت حمل و نقل خبر کنند تا بخشی از کار اسباب کشی یا تمامی آن را بر عهده گیرد.

مترجم: ناصر پورقدیمی
منبع: studyfinds
 

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل