نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

دانلود فیلم های خارجی جدید با دوبله فارسی

آثار خارجی در ژانرهای محبوب بسیار خوش ساخت هستند به گونه ای که فیلم های برتر دنیا از ژانرهای اکشن، ترسناک، تاریخی تا علمی تخیلی اکثرا تولید صنعت خارج از ایران هستند همچنین وجود نسخه های دوبله فارسی و سانسور شده یا نسخه زیرنویس چسبیده فارسی مزید بر علت شده است تا میزان دانلود فیلم های خارجی رو به فزونی نهد.!

پیشنهاد فیلم های خارجی برتر و پرطرفدار

1- بی مصرف ها

فیلم سینمایی خارجی بی مصرف ها The Expendables محصول 2010 کشور بلغارستان و کارگردانی سیلوستر استالونه است این فیلم در ژانر اکشن، هیجانی و ماجراجویی به فیلمنامه نویسی دیو کالاهام سیلوستر استالونه است.! در این فیلم هنرمندانی چون جیسون استاتهام، جت لی، دولف لاندگرن، رندی کوچار، تری کروس، استیو آستین و میکی رورک هنرمندی کرده اند.! داستان فیلم : بارنی راس، گروهی از مزدوران بسیار ماهر را رهبری می‌کند که شامل لی کریسمس علاقه‌مند به چاقو، یین یانگ متخصص هنرهای رزمی، هال سزار متخصص سلاح‌های سنگین، جاده تلفات تخریب‌کننده و تیرانداز از خفا گانر جنسن است.

هنگامی که این گروه توسط آقای چرچ مرموز مامور می شود تا دیکتاتور بی رحم یک جزیره کوچک در آمریکای جنوبی را ترور کنند، بارنی و لی به منطقه دور افتاده می روند تا مخالفان خود را شناسایی کنند. هنگامی که به آنجا می رسند، آنها با ساندرا شورشی محلی ملاقات می کنند و ماهیت واقعی درگیری را که شهر را فرا می گیرد، کشف می کنند. وقتی آنها از جزیره فرار می کنند و ساندرا پشت سر می ماند، راس باید تصمیم بگیرد که یا از آنجا دور شود و جان خود را نجات دهد – یا یک ماموریت نجات انتحاری انجام دهد که ممکن است روح او را نجات دهد.یک فیلم جدید، دیدن همه این ستاره های اکشن بزرگ با هم در یک فیلم اکشن بزرگ. متأسفانه، اکثر آنها دوران اوج خود را سپری کرده اند و به سختی می توان در کانون توجه قرار گرفت. اکشن عالی است.!

2- دلداده

فیلم سینمایی هندی دلداده Dilwale محصول 2015 کشور هند و کارگردانی روهیت شتی است این فیلم در ژانر اکشن، کمدی و درام به فیلمنامه نویسی یونس سجاول فرهاد سامجی ساجد است.! تهیه‌کنندگان این فیلم گوری خان و روهیت شتی هستند. در این فیلم هنرمندانی چون شاهرخ خان، کاجول، وارون دهاوان، کریتی سانون، بومان ایرانی، وینود کانا، کبیر بدی با حضور جانی لور و وارون شارما هنرمندی کرده اند.!

داستان فیلم : راج یکی از اعضای مافیا است. یک روز در حالی که توسط گروه رقیبش تعقیب می شود با دختری (میرا) آشنا می شود و عاشق او می شود. بعداً متوجه می شود که این دختر دختر رهبر گروه رقیبش است. با این حال داستان عشق آنها ادامه دارد تا زمانی که او توسط دوست دخترش بر اثر یک سوء تفاهم عمیق مورد اصابت گلوله قرار گرفت. پس از آن حادثه، این دو عاشق جدا از هم زندگی می کنند تا اینکه خواهر و برادرشان عاشق هم می شوند. با این داستان عاشقانه جدید مسیرهای آنها دوباره در هم تنیده می شود.

3- تولد یک قهرمان

فیلم سینمایی خارجی تولد یک قهرمان Born a Champion محصول 2021 کشور امریکا و کارگردانی الکس راناریلو است این فیلم در ژانر اکشن، کوتاه و درام به فیلمنامه نویسی یونس شان پاتریک فلانری الکس راناریلواست.! در این فیلم هنرمندانی چون شان پاتریک فلانری، دنیس کواید و کاترینا بودن هنرمندی کرده اند.!

داستان فیلم : میکی کلی، یکی از اولین کمربندهای سیاه آمریکایی در جیو جیتسو برزیلی، از همه چیزهایی که دوست دارد کنار می‌رود و وارد یک تورنمنت غیرقانونی MMA می‌شود.- این فیلم درام، ورزشی، اکشن mma، خانوادگی، عاشقانه، و غیره. و در نحوه نمایش آن – بخشی از سبک فیلم مادام العمر و بخشی مستند، کاملاً کار می کرد. فاقد تمام خیره‌کننده‌های هالیوود بود، و این برای یک تغییر طراوت بود. من هنوز مطمئن نیستم که آیا این بر اساس یک داستان واقعی است، به خصوص زمانی که برخی از مبارزان مشهور UFC را در این فیلم شناختم.! فیلم های جدید خارجی را با دوبله فارسی در رسانه نیکی دیلی دریافت کنید.

4- کشتی جنگی

فیلم سینمایی خارجی کشتی جنگی Battleship محصول 2012 کشور امریکا و کارگردانی پیتر برگ است این فیلم در ژانر اکشن، علمی و تخیلی و درام به فیلمنامه نویسی جان هوبر اریش هوبر است.! در این فیلم هنرمندانی چون الکساندر اسکارسگارد بروکلین دکر لیام نیسون هنرمندی کرده اند.!

داستان فیلم : یک ناوگان بین‌المللی از کشتی‌های جنگی نیروی دریایی در حین تمرین بازی‌های جنگی نیروی دریایی با یک ناوگان بیگانه مواجه می‌شود و با بزرگترین تهدیدی که بشر تاکنون با آن روبرو بوده است، مواجه می‌شود. یک نبرد شدید در دریا، زمین و هوا انجام می شود. اگر آنها شکست بخورند، جهان ممکن است با یک رویداد بزرگ انقراض و یک حمله بیگانگان روبرو شود. آیا انسان ها در این جنگ بیگانگان پیروز خواهند شد، بیگانگان اینجا چه می کنند و چه می خواهند.خوب اولا بله این فیلم حفره های بیشتری نسبت به سطح ماه دارد. برخی از نکات طرح، تاکتیک ها، گاف های فنی و غیره و غیره آنقدر بد و احمقانه هستند که توهین آمیز هستند. به طور جدی، اگر اصلاً به فن آوری نظامی خود علاقه دارید، بهتر است به طور جدی مست به این فیلم بروید تا به این گنگ بودن اهمیت ندهید.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل