نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

موانع مجموعه گردشگری پل شیشه ای هیر برطرف می شود

به گزارش سیناپرس اردبیل، صدیف بدری، نماینده مردم اردبیل، نیر نمین و سرعین در جلسه با مسئولان و سرمایه گذاران پل هیر با اشاره به اینکه پل معلق شیشه ای هیر نقش اساسی در توسعه  اقتصادی وگردشگری منطقه داشته است، خاطر نشان کرد: همت و تلاش میراث فرهنگی استان و سرمایه گذاران و مدیران مجموعه این مجموعه قابل ستودنی است چرا که این پروژه گردشگری منطقه را از بمبست خارج کرده است و ما قدردان آنها هستیم.

وی بر رفع موانع مجموعه پل معلق شیشه ای هیر تاکید کرد و گفت: تا ماه آینده برخی موانع پروژه پل هیر ازجمله ساماندهی جاده ورودی وخروجی و سندمالکیت مجموعه برطرف می شود.

نماینده مردم اردبیل ادامه داد: باید با ایجاد انگیزه در سرمایه گذاران مجموعه و رفع موانع پروژه پل هیر شاهد عملیات اجرایی فازهای بعدی این پروژه گردشگری در هیر باشیم.

در ادامه معاون عمرانی استاندار اردبیل گفت: با اهتمام ویژه مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل جاده منتهی به پل معلق شیشه ای هیر درروزهای آینده آسفالت می شود تا دغدغه سرمایه گذاران و مدیران مجموعه برای استقبال از گردشگران برطرف شود.

 میرجعفریان اضافه کرد: استاندار اردبیل تاکید جدی به رفع موانع پل شیشه ای هیر دارد به طوری که در همین راستا امروز این جلسه برگزارشد و مصوبات جلسه که شامل ساماندهی و آسفالت جاده ورودی و خروجی پل معلق شیشه ای هیر و ارائه سندمالکیت به سرمایه گذار درروزهای آینده محقق می شود.

معاون عمرانی استاندار اردبیل از حمایت همه جانبه ازسرمایه گذاران و مدیران پل معلق شیشه ای هیر برای توسعه مجموعه وراه اندازی فازهای بعدی مجموعه خبرداد.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل