پیش بینی قیمت تتر و کاردانو در آخر سال 1401

از این رو،‌ سرمایه گذارانی که می‌خواهند ریسک کمتری داشته باشند و سرمایه اندکی را وارد بازار پرتلاطم رمزارزها بکنند، به سراغ این موارد می‌روند.

نوسانات اخیر بازار رمزارزها و به خصوص سقوط بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتالی مهم،‌ روی این ارزها نیز تاثیر گذاشته است. به نحوی که قیمت‌ها و ارزش‌های این رمزارزها نیز با نوساناتی همراه بود. از این رو، برای ورود به این بازار، باید یک پیش بینی نسبی در مورد قیمت این ارزها داشته باشید.

برای این مورد نیز، صرافی‌ها و کیف پول‌های ارز دیجیتال، امکانات مختلفی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. البته بیشتر آن‌ها به دلیل تحریم،‌ این امکان را در اختیار کاربران ایرانی قرار نمی‌دهند. از این رو، بهتر است که از کیف پول‌های ایرانی معتبر که از ارزهای دیجیتالی مختلف پشتیبانی می‌کنند استفاده کنید.

ما را همراهی کنید تا اطلاعات کارآمدی از خرید Cardano و خرید تتر در اختیار شما قرار دهیم و یکی از برجسته‌ترین و موفق‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال کشور را معرفی کنیم.

آیا قیمت تتر بالا می‌رود؟

تتر یکی از رمزارزهای محبوب در جهان است. این رمز ارز در سال 2014 عرضه شد و در سال 2015 معاملات آن شروع شد. ارز دیجیتال تتر، شبیه به ارزهای دیجیتال نسل اول و دوم مانند بیت کوین و اتریوم نیست و فرایند ماینینگ در آن وجود ندارد. تتر جزء‌ ارزهای دیجیتال پایدار یا Stable coin‌ محسوب می‌شود. قیمت ارزهای دیجیتال دیگر، بر اساس قیمت رازهای دیجیتال معتبر مانند بیت کوین و اتریوم تعیین می‌شود و با هر بار سقوط ارزش یا افزایش قیمت این ارزها، ‌قیمت آن‌ها نیز دچار نوسان می‌شود.

اما ارزهای پایدار مانند تتر، با ارزش ارزهای دیگر مانند دلار آمریکا، ین یا یورو تعیین قیمت می‌شوند. از این رو،‌ نوسانات ارزهای دیجیتال دیگر، خیلی روی آن‌ها تاثیرگذار نیست. با این حال، در یکی دو سال اخیر، قیمت تتر نیز دچار نوسانات مختلفی شد.

به همین دلیل، سرمایه گذارانی که در حوزه ارز دیجیتال سرمایه گذاری می‌کنند باید این نکته را در نظر بگیرند که تمام رمزارزها بی‌ثبات بوده و امکان از دست رفتن سرمایه وجود دارد؛ پس برای سرمایه گذاری باید با متخصصین این حوزه مشورت کنید.

تعیین قیمت تتر در آینده، به عوامل زیادی بستگی دارد. ممکن است که گردانندگان این رمز ارز در مورد نحوه استخراج آن تغییر عقیده بدهند که این مسئله روی قیمت آن تاثیرگذار است. از طرفی، با توجه به بلاکچین کنونی تتر و سیاست‌های آن، امکان تغییر قیمت خیلی زیاد در آن وجود ندارد. بر همین اساس، برخی از کارشناسان، تتر را مناسب برای سرمایه گذاری بلند مدت می‌دانند.

تغییرات قیمت تتر در سال‌های اخیر بین 0.9 دلار تا 1.04 دلار بوده است. بالاترین قیمت تتر در سال 2017 و در محدوده 1.042 دلار رسید و در سال 2021 نیز بالاترین قیمت آن، 1.02 دلار تعیین شده است؛ اما منابع مختلف، برای این ارز، پیش بینی‌های قیمتی متفاوتی را ارائه می‌کنند. برای مثال، Digital coin price که قیمت را در سال 2021، 1.01 دلار تعیین کرده بود، انتظار دارد تا پایان سال 2028 این قیمت باقی بماند که البته با نوسانات بازارهای مختلف، این امر دور از ذهن است. از طرف دیگر، Trading beats حدود قیمت 1.082 دلار را در سال 2022 و 1.085 را برای پایان 2023 پیش بینی نموده است.

برای این رمزارز، پیش بینی‌های زیادی صورت گرفته، ‌اما هیچ کدام تضمین شده نیستند. برای همین، آن‌ها را با کمی تغییرات در نظر بگیرید.

قیمت خرید کاردانو در آینده

ارز دیجیتال کاردانو که به اختصار ADA نامیده می‌شود، با ارزش 31.8 کیلیارد دلار، در رتبه 8 رمزارزها قرار دارد. این رمزارز که در سال 2015 منتشر شد، در همان سال اول انتشار، جزء 10 ارز برتر در حوزه دیجیتال بود. سازندگان این ارز، از نظر قابلیت‌های مختلف و امنیت از ارز اتریوم بهتر عمل می‌کند. رشد ارز کاردانو در سال 2022 نیز رو به بالا بوده است و فناوری این شبکه نیز به‌طور شگفت انگیزی رو به افزایش است.

فناوری استفاده شده در کاردانو، با سایر ارزهای دیجیتال، تفاوت دارد. سازندگان این ارز، در ساخت ارز اتریوم نیز مشارکت داشته‌اند. از این رو، این رمزارز را به عنوان آینده‌ای برای ارزهای دیجیتال در نظر می‌گیرند. جالب است بدانید که ارز کاردانو در بازار کریپتو، سوم شد و همچنان روند رو به رشدی را تجربه می‌کند.

با توجه به روند رو به رشد این ارز طی سال‌های گذشته و محبوبیتی که میان کاربران پیدا کرده است، پیش بینی می‌شود که کاردانو این روند را در سال 2022 نیز ادامه دهد. طبق نحلیل نمودارهای تحلیلی،‌این ارز جزء ارزهای در حال توسعه است. با توجه به این موضوع و طبق اعلام نیم کاردانو مبنی بر این که کاربران می‌توانند قراردادهای هوشمند را با استفاده از این پلتفرم ایجاد کنند،‌ این احتمال می‌رود ارزش ارز کاردانو در پایان سال 2022 نیز رو به رشد باشد.

نرخ ارز کاردانو در حال حاضر بیش از 1.33 دلار است که در طول یکسال گذشته، روند رشد 1200 درصدی داشته اشت. از نظر برخی از تحلیل‌گران و متخصصان این حوزه، ممکن است که قیمت این ارز در پایان سال، به نرخ 5.075 دلار و حتی 6 دلار نیز برسد. با توجه به قابلیت‌های اضافه شده و روند رو به رشد، پیش بینی قیمت ADA در پایان سال 2022،‌ بین 7 تا 10 دلار خواهد بود. البته همه این پیش بینی‌ها مبنی بر این است که تغییر ناگهانی در بازار اتفاق نیفتد. از این رو، باید دائما نمودارها و تحلیل‌های مختلف را رصد کنید.

بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای تتر و کاردانو

برای خرید ارزهای دیجیتال مانند تتر و کاردانو، باید نسبت به قیمت روز و لحظه‌ای این ارزها آگاهی کافی پیدا کنیم؛ از این رو به یک برنامه یا کیف پول معتبر نیاز داریم. برای این کار، می‌توانیم از تحلیل‌های صرافی‌ها نیز استفاده کنیم. اما برخی از این صرافی‌ها و کیف پول‌های خارجی، به دلیل شرایط تحریم، امکان استفاده کاربران ایرانی را نمی‌دهند.

 از این رو استفاده از یک کیف پول مناسب، بسیار کارآمد خواهد بود. یکی از کیف پول‌های معتبر که هم امکان تحلیل بازار رمزارز و هم امکان خرید و فروش  را در کنار ذخیره آن‌ها را ارائه می‌کند،‌ کیف پول من است. این وب سایت که به عنوان اولین سرویس و سامانه نگهداری ارزهای دیجیتال پیشگام ایران است، ‌امکان نگهداری رمزارزهای دیجیتالی را در اختیار افراد حقیقی و حقوقی می‌گذارد. از جمله ویژگی‌های این وب سایت این است که روند واریز و برداشت با کمترین معطلی در این سایت انجام می‌شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا