نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

رزرو هتل رویال شیراز و دیگر هتل های شیراز با تخفیف استثنایی

به عنوان مثال هتل چمران شیراز که 5 ستاره است قابل مقایسه با هتل رویال شیراز است. چون هر 2 هتل شیراز دارای مجموعه آبی، امکانات و خدماتی برابر می باشند. در ادامه این چالش هیجان انگیز، همراه پرشین هتل باشید.

اولین مقایسه هتل رویال شیراز با هتل چمران شیراز به سال ساخت آن ها بر می گردد. هتل رویال شیراز در سال 93 به بهره برداری رسیده؛ در حالی که هتل چمران شیراز در سال 89 کار خود را آغاز کرده است. پس با این تفاسیر درخواهید یافت که هتل رویال شیراز برتری خوبی به نسبت رقیب خود (هتل چمران شیراز) دارد.

نمای بیرونی هتل رویال شیراز

دومین مقایسه به شرح امکانات این 2 هتل شیراز می رسد. در هتل رویال شیراز مجموعه آبی بسیار خوبی وجود دارد که در هتل چمران شیراز هم این موضوع صدق می کند. سالن بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی، رستوران، کافی شاپ، اینترنت رایگان، اتاق چمدان، لابی، خدمات روم سرویس، تاکسی سرویس و … از دیگر امکانات مشابه در هر 2 هتل شیراز می باشند.
اما هتل چمران شیراز با تمام این تفاسیر برتری خاصی به نسبت هتل رویال شیراز دارد و آن هم تعداد طبقات آن می باشد. هتل چمران شیراز 30 طبقه ساختمانی دارد در حالی که هتل رویال شیراز دارای 6 طبقه ساختمانی است. در هتل چمران 220 اتاق قرار گرفته که در هتل رویال شیراز تنها 44 اتاق وجود دارد. پس با تمام این موارد در خواهید یافت که هتل 4 ستاره رویال شیراز با هتل چمران شیراز برابری می کند.

هتل رویال شیراز چه نوع اتاق هایی دارد؟

در هتل رویال شیراز تنوع اتاقی فراوانی دیده نمی شود؛ اما همان تعداد اتاق با به روز ترین امکانات رفاهی چیده شده اند. اتاق های این هتل شیراز شامل اتاق 1 تخته، 2 تخته و سوئیت 2 خوابه 4 تخته می شود. لوکس ترین و وسیع ترین اتاق این هتل شیراز مربوط به همین سوئیت وی آی پی 2 خوابه 4 تخته می شود.
 

لابی هتل رویال شیراز

اگر در مسئله اتاق ها هم بخواهیم مقایسه ای بین هتل چمران شیراز و هتل رویال شیراز انجام دهیم، باید بگوییم در هتل چمران شیراز هیچ اتاق لوکس و خاصی وجود ندارد. اما در هتل رویال شیراز، چنین سوئیت لوکسی تعبیه شده است. در داخل اتاق های هتل رویال شیراز امکانات بسیار خوبی نظیر سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع و … فراهم شده است.

کیفیت غذایی هتل چمران شیراز بهتر است یا هتل رویال؟

از نظر کیفیت غذایی باید گفت که هر 2 هتل شیراز در یک سطح قرار دارند و یکی بر دیگری مقدم نیست. زیرا رستوران های هر 2 هتل شیراز بسیار زیبا هستند و از آشپزهایی ماهر برخودار می باشند. رستوران هتل رویال شیراز در طبقه 6 قرار گرفته و چشم اندازی زیبا به اطراف باباکوهی دارد. چیدمان زیبا و جذاب رستوران سبب شده تا لذت صرف غذا برای میهمانان دو چندان شود.

در هر این 2 هتل شیراز غذاهای رستوران هم به صورت منوی بوفه سلف سرویس و هم به صورت منوی انتخابی عرضه می شوند که بسته به سلیقه و هزینه میهمان در نظر گرفته شده است. صبحانه های متنوع و بوفه در رستوران های هر 2 هتل شیراز عرضه می شود که هیچ برتری نسبت به یکدیگر ندارند. رفتار حرفه ای پرسنل هم در هتل چمران و هم در هتل رویال شیراز دیده می شود.
 

سونای خشک هتل رویال شیراز

هتل رویال شیراز کجا قرار دارد؟

موقعیت مکانی هتل رویال شیراز به گونه ای است که دسترسی راحتی به ایستگاه قطار شهری شیراز، باغ عفیف آباد، دروازه قرآن و … دارد. آدرس هتل رویال شیراز در خیابان قرآن، بالاتر از میدان ابولکلام، پلاک 15 قرار دارد. از این رو میهمانانی که در این هتل شیراز اقامت می گزینند؛ می توانند به آرامگاه خواجوی کرمانی، آرامگاه حافظ، آرامگاه سعدی، رستوران هفت خوان شیراز و … با کمی پیاده روی دسترسی پیدا کنند.

اما هتل چمران شیراز از نظر موقعیت مکانی به پای هتل رویال شیراز نمی رسد. زیرا در خیبان شهید چمران واقع شده و کمی از جاذبه های دیدنی شهر شیراز فاصله دارد. جهت رزرو هتل های شیراز با تخفیف می توانید به سایت پرشین هتل مراجعه کنید یا با شماره 021،43000020 و 051،31896 در تمامی ساعات شبانه روز در ارتباط باشید.

 

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل