نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

همکاری های ابری برای سرعت بخشیدن به فرآیندهای مهندسی

به گزارش سیناپرس، بنا به اعلام بوئینگ، این شرکت قراردادهای چند ساله ای با خدمات وب آمازون، گوگل کلود و مایکروسافت بسته که نشان دهنده سرمایه گذاری قابل توجهی در آینده دیجیتالی این شرکت است.

اکثر برنامه های بوئینگ در حال حاضر از طریق سرورهای داخلی که توسط شرکت یا شرکای خارجی آن مدیریت می شوند، میزبانی و نگهداری می شوند.

به گفته بوئینگ، بسیاری از این سیستم‌ های قدیمی به سرعت در حال پیر شدن هستند که چالش ‌های زیرساختی را ایجاد کرده و به اقدامات قابل توجهی برای نگهداری نیاز دارند چراکه توانایی شرکت را برای استقرار راه‌ حل‌های دیجیتال محدود می ‌کنند.

بوئینگ اعلام کرد:تخلیه عملیات ابری به بزرگترین شرکت های رایانش ابری جهان، فرآیندها را ساده تر کرده و همچنین امنیت را بهبود می بخشد. در این رابطه یکی از سخنگویان بوئینگ گفت: از طریق این مشارکت ها، صدها برنامه کاربردی به فضای ابری مهاجرت خواهند کرد. به گزارش سیناپرس، این شکل ابری از کل تجارت بوئینگ و برنامه های کاربردی برای خدمت رسانی به مشتریان تجاری، دفاعی و فضایی پشتیبانی می کند.

به گفته سوزان دونیز (Susan Doniz) مدیر ارشد اطلاعات و تجزیه و تحلیل داده ها در بوئینگ، مقیاس پذیری یکی از بزرگترین چالش ها برای راه حل های سنتی است. پذیرش سیستم ابری این چالش ها را با این امکان آسان می کند که توسعه دهندگان در صورت نیاز از فضای ذخیره سازی یا ظرفیت اضافی بهره ببرند. 

به گزارش سیناپرس، مت گارمن (Matt Garman) معاون ارشد فروش و بازاریابی خدمات وب آمازون گفت که زیرساخت ابری بوئینگ را قادر می ‌سازد تا راه‌ حل‌های جدیدی برای بهبود خدمات از جمله آمازون ایر ایجاد کند، شرکت هواپیمایی باربری که از هواپیماهای بوئینگ برای حمل انحصاری بسته‌های آمازون استفاده خواهد کرد. 
مترجم: محسن فلاحی پناه
منبع: spacenews
 

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل