جایزه دو میلیون دلاری برای استارتاپ ها

به گزارش سیناپرس به نقل از zawya، امارات متحده عربی جایزه نقدی دو میلیون دلاری را برای استارتاپ هایی مشخص کرده است که بتوانند راه حل های فناوری حوزه کشاورزی را برای مدیریت و تولید بهتر موادغذایی در این کشور ارائه کنند. 
سازمان دهی این رقابت را وزارت محیط زیست و تغییر اقلیم امارات بر عهده دارد و کارآفرین هایی که موفق به ارائه بهترین راهکار در این زمینه باشند، فرصت ارتقاء کسب و کار خود را پیدا خواهند کرد. 

هدف از برگزاری این رقابت، به کارگیری استارتاپ های نوپایی است که در مراحل ابتدایی شکل گیری قرار دارند و تیم های تحقیقاتی بین المللی دانشگاه محور هستند که افراد کارآفرین و شرکت های کوچک را دربرمی گیرند. این جایزه بخشی از چالش جهانی فناوری غذایی است که از نوآوری های مربوط به تولید غذا و پسماندهای غذایی برای حل این چالش دعوت کرده تا وارد میدان شوند.

در این رقابت قرار است در دسترس قرار گرفتن منابع غذایی و فراوانی موادغذایی مورد توجه قرار گیرد و شرکت های استارتاپی طرح هایی را در همین راستا ارائه دهند. به گزارش سیناپرس، طی این رقابت، قرار است شرکت ها به جایگزینی غنی از مواد مغذی و نیز تضمین پایداری در سراسر زنجیره تأمین موادغذایی و سیاره زمین بپردازند. 

به گزارش سیناپرس، با توجه به تعیین این جایزه، کارآفرینان فرصت خوبی پیدا می کنند تا از این طریق مدل کسب و کاری خود را ارتقاء دهند. برنامه ها از سراسر جهان با اولویت کشورهای متمرکز در حوزه فناوری کشاورزی ترغیب شده و فناوران انگیزه لازم برای کار در این حوزه ها پیدا می کنند.  

 مترجم: ندا اظهری

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا