عوارض آزادراه‌ های تهران- پردیس و اهواز- بندرامام الکترونیکی اخذ شد

 محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن گفت: ارائه خدمات بانکداری الکترونیک، فعال شدن باجه عصر در شعب، تأمین نقدینگی و پرستاری تمام وقت خودپردازهای بانک در ایام نوروز، بازدیدهای دوره‌ای و میدانی مدیران ارشد بانک از فعالیت شعب و تاکید بر تسریع در ارائه خدمات به مشتریان، برپایی ایستگاه‌های صلواتی در مناطق مسافرپذیر و نیز پاسخگویی تلفنی به مشتریان از جمله اقدامات بانک در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ و ایام نوروز بود.

وی از بانک مسکن به عنوان بانک پیشرو در ارائه خدمات پرداخت الکترونیک عوارض (ETC) نام برد و ادامه داد: خدمات پرداخت الکترونیک عوارض بدون وقفه و هرگونه اختلال و اشکالی به مسافران نوروزی در آزاد راه‌های تهران پردیس و اهواز بندر امام خمینی (ره) ارائه شد.

مدیرعامل بانک مسکن عملکرد سامانه‌های همراه بانک، اینترنت بانک مسکن و نیز سامانه پیشخوان مجازی را در ایام تعطیلات نوروز مطلوب و بدون اختلال توصیف و بیان کرد: بر اساس استراتژی‌ها و برنامه‌ریزی‌های حوزه فناوری اطلاعات این بانک، طی سال گذشته شاهد ارتقای ارائه خدمات بانکداری الکترونیک در کشور بوده‌ایم.

وی در تشریح عملکرد بانک مسکن در حوزه ارائه خدمات بانکداری الکترونیک طی بازه زمانی ۲۸ اسفندماه پارسال تا ۱۲ فروردین ماه جاری گفت: تراکنش‌های خودپردازهای بانک مسکن از نظر تعداد ۱۳.۴ درصد و در مبلغ ۲۳.۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

دکتر شایان ادامه داد: طی این مدت تعداد تراکنش‌های پایانه‌های فروشگاهی بانک مسکن بیش از ۳ میلیون هزار و مبلغ تراکنش بیش از ۶تریلیون ریال و مبلغ تراکنش‌های موفق کیوسک این بانک نیز بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال ثبت شده است.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا