هزینه ویرایش نیتیو مقاله

درواقع همه محققان علمی برای تولید علم نیازمند چنین کاری هستند. ژورنال‌های علمی بین‌المللی، مهمترین روش انتشار علم در عرصه جهانی هستند و محققان بسیار زیادی هستند که سالانه مقالات علمی خود را به این ژورنال‌ها می‌فرستند.

با این حال اکثر این مقالات رد می‌شوند و تعداد معدودی از آن‌ها تایید می‌شوند و در کشور ما نیز بسیاری از دانشجویان و محققین به این در بسته می‌خورند. علت این مسئله این است که تایید مقالات نیازمند رعایت اصولی است که بسیاری از نویسندگان مقالات به آن بی‌توجه هستند یا اطلاعات کمی در مورد آن دارند.

ویرایش نیتیو چیست؟

ویرایش نیتیو مقاله نوعی ویراستاری است که یک یا دو متخصص زبان شناس انگلیسی که به طور کامل و نیتیو به این زبان تسلط دارند کار ویراستاری مقاله انگلیسی شما را به عهده می‌گیرند و مزیت اصلی این نوع ویرایش این است که چه از لحاظ ساختاری و چه از لحاظ دستوری متن انگلیسی مورد بازبینی قرار می‌گیرد. این امر کمک می‌کند که بتوان مقاله را به راحتی در مجلات معتبر علمی به چاپ رساند که استانداردهای مختلف نگارشی را برای چاپ مقالات دارند.

سایت های ویرایش نیتیو مقاله

سایت های ویرایش نیتیو مقالات انگلیسی می‌توانند این کار را برای شما انجام بدهد. این سایت‌ها از ویراستاران نیتیو برای ویرایش مقاله استفاده می‌کنند. مقالاتی که از سطح نسبتا مطلوبی برخوردار هستند و یک شخص غیرنیتیو نمی‌تواند کیفیت نگارش آن را ارتقا دهد، باید به دست ویراستاران این مراکز برسد تا نتیجه موردنظر شما حاصل شود. اما استفاده از این سایت‌ها مثل موسسه ویرایش ادیتاژ یا اناگو با توجه به هزینه بسیار بالا و شرایط تحریم و عدم دسترسی به شبکه پرداخت جهانی، کار دشواری است. بهترین کار استفاده از شرکت‌های واسط ویرایش نیتیو مقاله در داخل ایران است.

گواهی ویرایش نیتیو

پس از انجام ویراستاری نیتیو یک گواهی ویرایش نیز برای مقاله شما صادر می‌شود که دارای یک شناسه یکتا می‌باشد و از شرکت صادرکننده در انگلیس/کانادا/آمریکا قابل استعلام است.

وجود این گواهی ویراستاری کمک شایانی به پذیرش مقاله میکند. اما باید توجه داشته باشید که گواهی نیتیوی معتبر است که توسط موسسات معتبر ویرایش در خارج از کشور صادر می‌شوند. گواهی‌ای که مستقیما توسط موسسات ویرایش ایرانی صادر می‌شود، در مجامع علمی بین‌المللی هیچ اعتباری ندارد.

هزینه ویرایش نیتیو مقاله

ویرایش نیتیو واقعی هزینه کمی ندارد، چرا که پرداخت آن با دلار انجام می‌شود. به طور مثال، هزینه ویرایش نیتیو مقاله در سایت اناگو برای یک مقاله ۲۰۰۰ کلمه ای از ۱۵۸ تا ۶۰۰ دلار است (تصویر زیر).

هزینه ویرایش نیتیو مقاله

محاسبه هزینه ویرایش نیتیو مقاله بستگی به زمان انجام کار و نوع طرح ویرایش دارد. هرچقدر زمان انجام کار سریع‌تر باشد، قیمت نهایی افزایش بیشتری خواهد داشت. همچنین، معمولا برای ویرایش مقاله، طرح های مختلفی وجود دارد که با توجه به ویژگی های آنها، قیمت ویرایش مقاله نیز افزایش می‌یابد.

در ایران نیز تعداد معدودی موسسه وجود دارند که ویرایش نیتیو واقعی ارائه می دهند. یکی از این موسسات، سایت ویرایش نیتیو لینگالاین است که قیمت رقابتی و کاملا منصفانه‌ای توسط این موسسه برای ویرایش نیتیو واقعی در نظر گرفته شده است. در حقیقت کیفیت خدمات ارائه شده برای این موسسه از سود کسب و کار بیشتر است. همین مسئله سبب می‌شود که کاربران خشنود از کیفیت و سرعت ویراستاری نیتیو، بهترین مبلغان برای معرفی این مجموعه به دیگران باشند.

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا