نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

آغاز به کار کنگره جهانی موبایل در بارسلونا

به گزارش سیناپرس، روز گذشته نمایشگاه و کنگره موبایل ۲۰۲۲ در کشور اسپانیا و به میزبانی شهر بارسلونا آغاز به کار کرده و قرار است به مدت چهار روز تا پنج شنبه پیش رو به فعالیت خود ادامه دهد.

پیش بینی می شود با توجه به فناوری های متنوع و بسیار جذاب ارائه شده در این نمایشگاه، ۴۰ تا ۶۰ هزار نفر از ان بازدید کنند.
این کنگره با ارائه فناوری های پیشرفته و به روز دنیا و سخت افزارهای جدید، به آینده صنعت جهانی ارتباطات راه دور توجه خواهد کرد. گفتنی است در میان تمامی فناوری های سخت افزاری و نرم افزاری ارائه شده در این نمایشگاه، متاورس مطمئناً در دستور کار بسیاری از بازدیدکنندگان قرار دارد.

به گزارش سیناپرس،این فناوری جدید طی ماه های گذشته موجب تحریک کنجکاوی عمومی در سراسر جهان شده پیش بینی می شود هزاران بازدیدکننده  با سؤالاتی در مورد اینکه آیا این فناوری واقعاً آینده این حوزه محسوب شده یا صرفاً موضوعی تبلیغاتی است، به سراغ کارشناسان حاضر در کنگره بیایند.

به گزارش سیناپرس، علاوه بر متاورس، پیشرفت‌ها در ساخت پهپادها و همچنین وسایل نقلیه متصل و بدون راننده، اینترنت اشیا و دنیای اینترنت G5 که در سال ۲۰۱۹ مورد بحث قرار گرفت، روز به روز به واقعیت نزدیک ‌تر می ‌شود و برخی از چهره‌های صنعت حتی نگاه خود را به سمت اینترنت G6 به عنوان آینده جهان اینترنت معطوف کرده‌اند.
به گزارش سیناپرس، بر اساس اطلاعات رسمی منتشر شده در این رابطه، در مجموع ۱۵۰۰ شرکت در این رویداد که در مرکز نمایشگاهی فیرا در بارسلون برگزار می شود، حضور خواهند داشت. شرکت‌ های سپیش رو و بزرگ این صنعت مانند سامسونگ، هوآوی، اریکسون، دویچه تلکام، گوگل، نوکیا، کوالکام و زد تی‌ای در کنار غول‌هایی مانند شیائومی، متا و AT&T در نمایشگاه بارسلونا شرکت خواهند کرد.

مدیران و برنامه ریزان این صنعت به سال ۲۰۲۲ به عنوان فرصتی برای راه اندازی مجدد این بخش نگاه می کند. 
در خاتمه گفتنی است این نمایشگاه در سال گذشته به دلیل همه گیری ویروس کرونا لغو شده بود و امسال نیز با ابعادی کوچکتر از روال عادی، برگزار می شود.

مترجم: سید یوسف دراوی زاده
منبع: english.news.cn
 

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل