نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

دو انتصاب در بنیاد ملی نخبگان

به گزارش ایرنا از بنیاد ملی نخبگان، دکتر سورنا ستاری در حکم انتصاب دکتر سید مهدی موسوی کوهپر به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد ملی نخبگان ابراز امیدواری کرد وی با توکل بر خداوند سبحان و در پرتو ارزش ها و اصول گرانقدر اسلامی، با رعایت صرفه و صلاح بیت المال، امانتداری و بهره مندی از همکاری صمیمانه و کارشناسانه تمام همکاران در واحدهای بنیاد در چارچوب اساسنامه و دیگر ضوابط مقررات مربوط به ویژه در تحقق اهداف عالی در حوزه نخبگان، روان سازی امور، جذب منابع و بهره گیری از ظرفیت های موجود در کشور و با تلاش جهادگونه در کسب رضایت الهی در خدمت به نخبگان و استعدادهای برتر گام بردارد.
ستاری به معاون جدید توسعه مدیریت و منابع بنیاد ملی نخبگان توصیه کرد در پرتو منشور اخلاقی دولت تدبیرو امید نسبت به انجام ماموریت های محوله کوشا باشد.
رییس بنیاد ملی نخبگان از زحمات دکتر یدالله اردوخانی و خدمات ارزنده وی در دوران تصدی مسئولیت معاونت توسعه مدیریت این بنیاد تشکر کرد.
ستاری در حکمی جداگانه دکتر یدالله اردوخانی را به عنوان مشاور خود در امور مالی و ریاست بنیاد نخبگان استان تهران منصوب کرد.
وی در این حکم انتصاب از اردوخانی خواست با اتکال به خداوند متعال، درچارچوب اساسنامه بنیاد ملی نخبگان، آیین نامه تاسیس و اداره دفتر نخبگان استان و مصوبات هیأت امنای بنیاد و با بهره مندی از مشاورت نخبگان و صاحبان استعدادهای برتر در سطوح مختلف، به هماهنگی امور مربوط به نخبگان و کمک به شناسایی و شکوفایی استعدادهای برتر و پشتیبانی از تلاش های ذی قیمت آنان با استفاده بهینه از توانمندی های گسترده و ارزشمند استان همت گمارد.
ستاری از خدمات دکتر شهرام یوسفی فر در دوران تصدی ریاست بنیاد ملی نخبگان استان تهران قدردانی کرد.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل