تجهیز ۱۰ فرودگاه کشور به کیوسک‌ های اطلاع رسانی دانش بنیان

سید مرتضی اعتصامی مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان بیان اینکه در طراحی و ساخت کیوسک‌های اطلاع رسانی کاربر ایرانی مدنظر گرفته بوده است، گفت: این شرکت، سرویس هوشمند با توجه به نیاز صنایع مختلف طراحی کرده که با سادگی و سهولت به مردم خدمت ارائه می‌کند.

وی اضافه کرد: در هر کسب‌وکار، نیازها و اهداف متفاوتی جهت بهبود کیفیت خدمات وجود دارد، این محصول در اندازه‌های مختلفی طراحی شده است تا نیاز هر کسب‌وکار را به بهترین نحو برطرف کند. به گونه ای که کیوسک سفارش گیری در جایگاه یک فروشنده، امکان انتخاب سریع و آسان را به مشتری می‌دهد و فرآیند ثبت سفارش مشتری با بیشترین سرعت، بالاترین کیفیت و بدون خطا انجام می‌شود.

اعتصامی کیوسک فروش بلیت را نوع دیگری از این محصول دانست که در حکم یک گیشه عمل می‌کند و یادآور شد: این کیوسک در مراکز فرهنگی و تفریحی مانند موزه‌ها، سینما مورد استفاده قرار می‌گیرد و تهیه بلیت را آسان کرده است.

وی با بیان اینکه کیوسک پذیرش را برای نوبت‌دهی، پذیرش بیمار و پرداخت صورت‌حساب طراحی شده است، اظهار کرد: این محصول مشکل صف‌های طولانی پذیرش و بی‌نظمی در نوبت‌دهی را حل کرده است. کیوسک پرداخت جایگزین صندوق‌دار می‌شود و گزینه مناسبی برای مجموعه‌هایی محسوب می‌شود که در قسمت صندوق و پرداخت مبلغ فیش دارای صف است.

اعتصامی اضافه کرد: با کیوسک فرودگاهی می‌توان بلیت هواپیما رزرو کرده و صندلی خود را انتخاب کرد، این کیوسک مناسب ترمینال‌های مسافربری مانند فرودگاه‌ها، راه‌آهن، بندرها و ترمینال‌های اتوبوس‌رانی و آژانس‌های مسافرتی است.

وی افزود: در حدود ۷۰۰ کیوسک فعال در کشور وجود دارد و بیشترین سهم بازار در حوزه درمان برای این شرکت است و بیش از ۱۰ فرودگاه کشور به این کیوسک‌ها مجهز شده‌اند و این امر توانسته صرفه‌جویی ارزی بالایی به همراه داشته باشد.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا