نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

باتری خانگی خورشیدی با یک سال شارژ

به گزارش سیناپرس به نقل از yankodesign، باتری پشتیبان Generark HomePower 2 نوعی ژنراتور برای استفاده در محیط های خانگی است که در ابعاد یک کوله پشتی طراحی شده است. اما تفاوتی که این باتری پرتابل با ژنراتورهای دیگر دارد، جمع و جور بودن و قیمت ارزان تر آن است نسبت به راه اندازی ژنراتور 12 هزار دلاری دیواری تسلاست. 

البته این باتری نسبت به ژنراتورهای گازسوز که قطعا قدیمی به نظر می رسند، پر سر و صداتر است. شارژ دوباره باتری های HomePower 2 به چند روش امکان پذیر است.

کیت شارژ این باتری کوله ای مجهز به مجموعه ای انتخابی از پنل های خورشیدی است که از آن می توان در همه جا استفاده کرد و قادر است باتری را طی چند ساعت دوباره شارژ کند.

راه دیگر برای شارژ دوباره این باتری کوله ای، اتصال مستقیم آن به به سوکت شارژ موجود در خانه است. زمانی که باتری دوباره شارژ شد، باتری HomePower 2 را قدرتی معادل 1000 وات ساعت دارد، می توانید برای یک سال تمام استفاده کنید. به عبارتی، این باتری، شارژ خود را تا یک سال حفظ می کند.
به گزارش سیناپرس، به طور قطع، این باتری پرتابل با توجه به قابل دسترس بودن و استفاده آسانی که دارد، برای مدت های طولانی قابل استفاده است و برای تأمین نیرو برای وسایل برقی از آن استفاده کنید. به گزارش سیناپرس،روی بدنه این باتری، پورت هایی برای شارژ وسایل مختلف برقی تعبیه شده که در مواقع لزوم می توانید از آنها استفاده کنید. 

این باتری خانگی از اشعه های خورشید به عنوان برق استفاده می کند. پنل های خورشیدی تعبیه شده در آن، انرژی خورشید را جذب و آن را به برق تبدیل کرده و برای استفاده در مواقع ضروری در باتری ذخیره می کند. به گزارش سیناپرس، انرژی مهار شده از خورشید که در این باتری پرتابل ذخیره شده می تواند در زمان قطعی برق یا شرایط اورژانسی وسایل برقی خانه شما را شارژ کند.

با کمک این باتری پرتابل می توانید گوشی تلفن، وسایل خانگی، ابزارهای پزشکی، دوربین، سیستم های امنیتی، ابزارهای تعمیری و غیره را شارژ کنید. 

مترجم:نداظهری

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل