نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

نسخه الکتریکی فراری در راه است

به گزارش سیناپرس، شرکت خودروسازی فراری ساختار تجاری خود را سازماندهی مجدد کرده است تا محصولات جدید مبتنی بر فناوری و نیازهای روز تولید کرده و همچنین از این طریق به حرکت خود به سمت توقف تولید کربن تا سال ۲۰۳۰ ادامه دهد.

بر این اساس و در راستای سیاست های فوق، از این پس پنج بخش استراتژیک  توسعه محصول، تحقیق و توسعه؛ دیجیتال و داده؛ فناوری ها و زیرساخت ها و خرید و کیفیت – مستقیماً به بندتو ویگنا، مدیر عامل فراری گزارش می دهند.

سخنگوی شرکت فراری در این رابطه می ‌گوید ساختار جدید طراحی شده، امکان نوآوری بیشتر، فرآیند های بهینه ‌سازی و افزایش نوآوری را فراهم می ‌کند که منجر به فرصت‌های همکاری بیشتر فراری با سایر مراکز پیشرو فناوری در جهان  می‌شود.

ویگنا در این رابطه گفت: ما می خواهیم با استفاده از فناوری های مدرن و به روشی منحصر به فرد محصولات الکتریکی فراری را تولید کنیم. سازمان دهی جدید ما چابکی مان را افزایش می دهد و این موضوع برای استفاده از فرصت های پیش روی ما در این محیط به سرعت در حال توسعه ضروری است.
بر این اساس و برای تولیدخودروی با کیفیت فراری الکترونیکی، شرکت فراری دست به تغییرات گسترده مدیریتی زده و در این راستا سیلویا گابریلی که از سال ۲۰۱۹ در فراری بوده و پیش از آن از مدیران ارشد مایکروسافت بود، به عنوان مدیر ارشد دیجیتال و داده های الکتریکی فراری منصوب شده است.
به گزارش سیناپرس، حرکت فراری به سمت پیشرانه الکتریکی برای سال ۲۰۳۰ و ساخت اولین خودروی برقی این شرکت در سال ۲۰۲۵ برنامه ریزی شده است.

مترجم: سید یوسف دراوی زاده
منبع: autocar
 

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل