نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

مرغ سوخاری گیاهی به بازار عرضه شد

به گزارش سیناپرس، رستوران زنجیره ای کی اف سی به تازگی اعلام کرد که از دهم ژانویه (برابر با بیستم دی ماه) عرضه یک نوع گوشت مرغ گیاهی را در برخی از شعبه های خود آغاز می کند. این محصول با همکاری شرکت Beyond Meat که به خاطر تولید و عرضه همبرگرهای بدون گوشت خود معروف است، انجام می شود.

بر اساس اخبار منتشر شده از از سوی کی اف سی، این محصول جدید که فراتر از مرغ سوخاری (Beyond Fried Chicken) نام دارد پیش از این در سال ۲۰۱۹ در یکی از رستوران های آتلانتا ارائه شده و سپس به سه ایالت معرفی و در نهایت قرار است در ۴ هزار رستوران عرضه شود.
کوین هوچمن، مدیر این رستوران زنجیره ای درباره محصول جدید خود طی بیانیه ای گفت: ماموریت از روز اول ساده بود، مرغ سرخ‌ شده کنتاکی را از گیاهان تهیه کنید! و اکنون پس از سپری شدن دو سال می توانیم بگوییم  که این ماموریت انجام شد.

به گزارش سیناپرس، یام برندز مالک کی اف سی نیز در این رابطه  اعلام کرد که این مجموعه در آینده با شرکت Beyond Meat برای ایجاد محصولاتی جدید که بر پایه گیاهان بوده و سلیقه گوشتخواران را نیز تامین کند، همکاری خواهد داشت.
اتان براون، بنیانگذار و مدیرعامل Beyond Meat، نیز در این رابطه گفت:‌ ما واقعاً خوشحالیم که این محصول جدید و استثنایی را در دسترس مصرف کنندگان قرار دهیم.
لازم به توضیح است که آمارها نشان می دهد تقاضا برای غذاهای مشتق ‌شده از گیاه در سراسر جهان افزایش یافته است و در این راستا رستوران های زنجیره‌ ای بزرگی از جمله مک‌ دونالدز و استارباکس همکاری خود را با Beyond Meat و یک مجموعه دیگر به نام Impossible Foods برای ارائه گزینه‌های اضافی بر پایه گیاهان، افزایش داده اند.

مترجم: لیلی دهقان پور
منبع: consumer.healthday
 

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل