فراهم شدن امکان ساخت صفحه اختصاصی برای پزشکان در سامانه ابرسلامت شریف

 سامانه ابرسلامت که با هدف ارتقای سلامت جامعه و ارایه خدمات متنوع در حوزه سلامت و بهداشت فعالیت می کند، علاوه بر فراهم کردن محیطی امن برای پاسخگویی به سوالات پزشکی افراد، روزانه تازه ترین مطالب کاربردی در حوزه سلامت و پزشکی را برای افزایش آگاهی جامعه و بالابردن کیفیت زندگی کاربران فراهم می آورد. افراد می توانند برای دسترسی به این خدمات به نشانی http://www.abresalamat.ir مراجعه کنند و صفحه کاربری خود را به وجود آورند.

ابرسلامت تلاش می کند با ایجاد پلی مشترک بین پزشکان معتبر و مردم در بهبود سطح سلامت جامعه قدمی بردارد؛ از همین رو گروه ابرسلامت دانشگاه شریف اقدام به راه اندازی صفحه پزشکان کرده است تا به ارتباط پویاتر و مفیدتر پزشکان با افراد جامعه کمک کند.

درحال حاضر این امکان برای کاربران ابرسلامت وجود دارد تا با مراجعه به صفحات پزشکان، با پزشک دلخواه خود آشنا و از سوابق کاری و تحصیلی او با خبر شوند. همچنین کاربران برای ارتباط بیشتر با پزشکان و مشاوران موردنظر، این امکان را دارند که آنها را به گروه پزشکی خود اضافه و فعالیت های آنها را دنبال کنند و در مواقع مورد نیاز و در هر لحظه از شبانه روز با طرح سوال خود از پزشک موردنظر، در کمترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت کنند.

پزشکان و مشاوران حوزه سلامت نیز می توانند با ورود به سایت ابرسلامت به صورت رایگان صفحه پزشکی خود را تشکیل دهند و با هزاران کاربر ابرسلامت آشنا شوند.

با ساختن صفحه پزشک، مطالب تهیه شده از طرف پزشکان و مشاوران بر روی صفحه کاربران، ارسال می شود.از دیگر خدمات صفحه پزشکان، پرسش و پاسخ مستقیم بین آنها و کاربران سامانه است به این ترتیب که پزشکان در قسمت درباره من، می توانند به معرفی خود بپردازند و نشانی مطب، مدارک علمی، سوابق کاری و هر مطلب دیگری راکه به آنها کمک می کند تا کاربران بیشتری با آنها آشنا شوند، در سامانه ثبت کنند.

از دیگر امکانات صفحه پزشکان، ایجاد بستری برای پزشکان در راستای آشنایی بیشتر با پزشکان هم تخصص خود است که با استفاده از آن پزشکان می توانند با یکدیگر آشنا شده، اطلاعات پزشکی را به اشتراک گذاشته و به کمک یکدیگر از مطالب به روز و کاربردی حوزه تخصصی خود مطلع شوند.

وقت دهی آنلاین و پرسش و پاسخ صوتی از امکانات آینده این صفحه خواهد بود.

گروه ابرسلامت با کمک گرفتن از کارشناسان توانمند و خلاق، در حال گسترش امکانات و ویژگی های خدمات است و در این راستا تمام فناوری های روز دنیا در زمینه سلامت، در سامانه ابرسلامت را مورد بررسی، امکان سنجی و پیاده سازی قرار می دهد.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا