نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

با قایق های آینده آشنا شوید

به گزارش سیناپرس، مدیران شرکت کاندلا  پس از تضمین جذب بیش از بیست میلیون پوند سرمایه گذاری از سوی سرمایه گذاران خطرذپذیر در این هفته، به دنبال گسترش دامنه ساخت قایق های موسوم به هیدروفویل های برقی است. این شرکت می گوید که از این سرمایه برای سه برابر کردن بودجه تحقیق و توسعه و افزایش قابلیت های تولید خود استفاده خواهد کرد.
گفتنی است این شرکت مدعی است که طی سال های اخیر فروش قایق های برقی به دلیل مصرف انرژی بالا و در نتیجه برد کم با مشکل مواجه شده است.به گزارش سیناپرس، مدیران کاندلا می‌گویند طراحی قایق های هیدروفویل جدید  این شرکت که قایق را بر فراز امواج روی بال‌های زیر آب کنترل ‌شده توسط کامپیوتر هدایت کرده و عملا قایق بالاتر از سطح آب قرار می گیرد، مصرف انرژی را تا ۸۰ درصد کاهش داده و برد این قایق ها را نیز دو تا سه برابر محصولات مشابه خود می کند.

از سوی دیگر طراحان این قایق الکتریکی جدید مدعی هستند که محصول جدید آن ها بی‌ صدا و و با حداقل تکان بوده و در نتیجه  نسبت به قایق ‌های معمولی بسیار راحت‌ تر هستند.

گوستاو هاسلسکوگ، مدیرعامل کاندلا در این رابطه، گفت: ما نشان داده‌ایم که فناوری هیدروفویل ما کلیدی است که قایق ‌های برقی را از نظر تجاری قابل استفاده می‌ کند. ما شاهد تقاضای بی حد و حصر برای محصول جدیدمان هستیم که با نام  Candela C8 معرفی شده بوده و همچنین علاقه زیادی نسبت به کشتی های تجاری ما از سوی مشتریان ابراز می شود. سرمایه گذاری های جدید به ما این امکان را می دهد که ماموریت خود را برای سرعت بخشیدن به انتقال محصولاتمان به بازار و ایجاد حمل و نقل بدون سوخت های فسیلی در دریاها و اقیانوس ها افزایش دهیم.


شرکت کاندلا طی سه سال گذشته قایق ورزشی فویلینگ C7 خود را معرفی کرده و اکنون به دنبال راه‌اندازی نسخه C8 این قایق است و  در حال حاضر ۱۰۰ سفارش اولیه برای آن داشته است.به گزارش سیناپرس، این شرکت همچنین در حال توسعه یک کشتی شاتل به نام Candela P30 و یک تاکسی آبی با عنوان Candela P12 است زیرا جاه طلبی های خود را برای آینده ای الکتریکی و بدون انتشار آلودگی های کربنی در آبراه ها گسترش می دهد.

مترجم: یوسف دراوی زاده
منبع: autocar

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل