نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

جشنواره خوشنویسی بانوان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری سیناپرس، احمدرضا احسانی با بیان اینکه این جشنواره مختص بانوان است و در سطح استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این جشنواره در سه رشته نستعلیق، شکسته نستعلیق و نسخ ثلث و با موضوع اشعار و متون ادبی با مضمون پاسداشت مقام مادر و زن و همچنین احدایث، روایات، اشعار و متون مرتبط با حضرت زهرا(س) برگزار خواهد شد و هر هنرمند می‌تواند حداکثر در دو رشته در این جشنواره شرکت کند.

وی افزود: شرکت‌کنندگان باید آثار خود را به صورت قاب شده تحویل دبیرخانه جشنواره دهند و در صورتی‌که در هر رشته کیفیت و کمیت آثار رسیده به حد مطلوب هیئت داوران و دبیرخانه نرسد، آن رشته حذف خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: به تشخیص هیئت داوران نمایشگاهی از آثار رسیده به دبیرخانه دایر می‌شود و به همه هنرمندانی که اثری را برای حضور در جشنواره ارسال کنند، گواهی شرکت اعطا خواهد شد.

وی مهلت ارسال آثار و شرکت در جشنواره را تا ۲۵ دی‌ماه عنوان کرد و گفت: مهلت شرکت در جشنواره تمدید نمی‌شود و همزمان با سوم بهمن از برگزیدگان جشنواره بانوی بهشت تجلیل به عمل خواهد آمد.

احسانی ارج نهادن به مقام خانواده و مادر را یکی از اهداف برگزاری این حشنواره دانست و بیان کرد: الگوسازی و تبیین جایگاه والای حضرت فاطمه (س) در خانواده، گسترش فعالیت‌های هنری با رویکردهای دینی و ارج نهادن به پدیدآورندگان آثار فاخر هنری از دیگر اهداف برگزاری جشنواره بانوی بهشت است.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل