نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

رکورد کشوری ثبت نام در استارتاپ ویکند در مشهد زده شد

ایمان داوودیان در حاشیه برگزاری ششمین استارتاپ ویکند مشهد که با رویکرد گردشگری و توریسم در حال برگزاری است در گفت و گو با ایرنا افزود: تعداد ثبت نام کنندگان در این رویداد از تمام استارتاپ ویکندهای گذشته کشور بیشتر است.

وی اظهار کرد: رکورد ثبت نام قبل از این متعلق به استارت تاپ ویکند عمومی تهران بود که در ابتدای خرداد ماه امسال با ثبت نام 143 نفر برگزار شد.

استارت آپ ویکند یک رویداد آموزشی – تجربی (Experiential Education) در سراسر دنیاست که طی سه روز متوالی انتهای هفته برگزار می شود. 

در این برنامه، شرکت کنندگان پرانگیزه شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، بازاریاب ها و طراحان گرافیک گرد هم می آیند تا طی 54 ساعت ایده های خود را مطرح کنند، گروه تشکیل دهند و هر گروه ایده ای را اجرا کند. 

در ایران، استارتاپ ویکندها از سال گذشته با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و زیر نظر پارک فناوری پردیس توسط مرکز شتاب دهی نوآوری رونق گرفت.

مدیر پروژه رویدادهای استارتاپ ویکند ایران اظهار کرد: قرار بود در طول سه سال 100 استارتاپ ویکند با حضور 100 شرکت کننده در هر یک از آنها برگزار شود تا حدود 10 هزار نفر از دانش آموزان و علاقه مندان، آموزشهای کارآفرینی و راه اندازی استارتاپ را فراگیرند.

داوودیان افزود: این چهل و یکمین رویداد از پروژه یاد شده است و ما از برنامه در نظر گرفته شده جلوتر هستیم و تاکنون در 27 شهر و دانشگاههای مختلف این رویداد برگزار و بازخورد خوبی داشته است.

وی گفت: این رویداد، دومین استارتاپ ویکندی است که با رویکرد گردشگری در ایران برگزار می شود و رویداد قبلی آن خرداد ماه گذشته در کاخ نیاوران تشکیل شد.

داوودیان افزود: ششمین استارتاپ ویکند مشهد از نظر کیفیت برگزاری و مربیان بومی خیلی عالی است و از بهترین رویدادهایی است که در شش دوره گذشته در مشهد برگزار شده است ضمن آن که همزمان در دانشکده صنعتی اصفهان هم استارتاپ ویکند دیگری در حال برگزاری است.

ششمین رویکرد استارتاپ ویکند مشهد با رویکرد اختصاصی گردشگری و توریسم هفتم تا نهم مرداد ماه جاری در هتل همای شماره یک مشهد در حال برگزاری است.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل