نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

نمایشگاه هفته پژوهش به صورت مجازی برگزار می شود

حمید رضا فرجی شوشتری در نشست خبری که صبح امروز در دانشگاه قم به مناسبت هفته پژوهش و فناوری برگزار شد، ضمن تشکر از دانشگاه قم برای برگزاری جشنواره هفته پژوهش در این دانشگاه، بیان کرد: شعار جشنواره امسال پژوهش فناوری در خدمت تولید است.

وی افزود: نقش مهم فناوری و نوآوری در تولید  و افزایش کارایی تولید قطعا برکسی  پوشیده نیست لذا برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش اهمیت این حوزه را نشان میدهد.

معاون پارک علم و فناوری قم،تصریح کرد: طبق روال هرسال برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش بر عهده  پارک علم و فناوری استان قم است و با توجه به محدودیت های کرونایی مجبور به برگزاری مجازی این نمایشگاه هستیم.

شوشتری ادامه داد:  امروز روز آخر فراخان جشنواره برای دستگاه ها است.

معاون پارک علم و فناوری قم از تاریخ برگزاری جشنواره هفته پژوهش و فناوری استان قم خبر داد و گفت: بیستم تا سی ام آذرماه نمایشگاه به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی افزود: عموم مردم می توانند با مراجعه به آدرس سایت های Qomstpfair.ir و Qom techfair.ir  از این نمایشگاه مجازی بازدید کنند.
شوشتری با بیان اینکه فردا از صفحه اول سامانه رونمایی می‌شود،خاطر نشان کرد: تور بازدید از نمایشگاه ملی هفته پژوهش و دوره های مشاوره ای و فن بازار از جمله اقدامات دیگر پارک علم و فناوری در این هفته است.

وی گفت: فردا در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر از خانواده شهید فخری زاده نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل