نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

آموزش مجازی دانش آموزان را از حضور در دانشگاه محروم می کند

به گزارش سیناپرس به نقل از studyfinds، آموزش دانش آموزان در خانه مزیت ها و مضرات خود را دارد و درست مانند انتخاب مدارس خصوصی یا دولتی از سوی والدین عمل می کند.

مطالعات جدید نشان می دهد کودکانی که در خانه آموزش می بینند در مقایسه با دانش آموزانی که وقت خود را در کلاس های درس می گذرانند، از مزیت های خاصی برخوردار می شوند. 

دانشمندان دانشگاه هاروارد دریافتند که این قبیل کودکان در بزرگسالی کم تر در معرض اعتیاد به موادمخدر، نوشیدنی های الکلی و دیگر کارهای خلاف قرار می گیرند. به گزارش سیناپرس، اما از سوی دیگر، این دانش آموزان شانس موفقیت کم تری برای ورود به دانشگاه دارند.

با توجه به این که بسیاری از دانش آموزان در دوران همه گیری کرونا در خانه به آموزش مشغول بوده اند، بسیاری از والدین به این فکر افتاده اند که آموزش را به گونه ای برای فرزندانشان فراهم کنند که تمام وقت خود رادر خانه سپری کنند تا از برخی مشکلات در امان بمانند. 

اما شماری از محققان بر این باورند که آموزش در منزل مضراتی هم به دنبال دارد به طوری که نمی تواند جوانان را برای حضور در دنیای واقعی آماده کند و این امر می تواند با ورود آنها به دنیای واقعی، برایشان خطرناک بوده و بیشتر آنها را در معرض خطر قرار دهد. 

حدود 3/3 درصد از کودکان آمریکایی از سال 2012 آموزش درخانه را انتخاب کرده اند که البته همه گیری کرونا باعث شد تا مقامات آمریکایی عنوان کنند که این تعداد در سال 2021 حدودا دو برابر شده است. 

با این که آموزش کودکان در خانه نکات مثبتی به همراه دارد و آنها می توانند در کارهای داوطلبانه شرکت کنند و سطح آموزشی آنها بالاتر می رود اما از سوی دیگر بررسی ها نشان می دهد که حدود 77 درصد از این دانش آموزان از حضور در دانشگاه باز می مانند. به گزارش سیناپرس، کودکانی که در خانه تحصیل می کنند، بیشتر در مراسم مذهبی شرکت کرده و نسبت به دیگران بخشنده تر هستند و کم تر به اعتیاد کشیده می شوند.
 

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل