نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

ارسال آثار به دومین جشنواره لقمان حکیم تمدید شد

به گزارش ایرنا دکتر سپیده اربابی اظهار کرد: با توجه به استقبال بسیار خوب واحدهای علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و محققان درباره ارسال آثار ارزشمند خود به دبیرخانه دومین جشنواره لقمان حکیم و با توجه به تعطیلی اخیر همه واحدها و دبیرخانه جشنواره، مهلت ارسال آثار تا پایان وقت اداری روز شنبه 10 مرداد ماه جاری تمدید شد.

دبیر کمیته اجرایی جشنواره لقمان حکیم گفت: با توجه به رویکردهای نوآورانه و توجه ویژه به ارائه اختراعات و ابداعات باشگاه پژوهشگران و نخبگان و مرکز توسعه علم و علم سنجی دانشگاه آزاد اسلامی به صورت ویژه با این جشنواره برای معرفی آثار برتر حوزه علوم پزشکی از واحدهای سراسر کشور همکاری خواهند کرد.

وی افزود: ضمیمه کردن تاییدیه رییس واحد درباره ارسال درخواست حقوقی مانند مراکز تحقیقاتی نمونه، نشریه برتر، گروه آموزش برتر، اعتلای سلامت و توسعه فضای آموزشی، پژوهشی و درمانی در حوزه علوم پزشکی الزامی است و این اقدام با توجه به تعطیلی واحدها می تواند پس از ارسال فرم های تکمیل شده در سایت از طریق تماس با دبیرخانه به صورت ایمیل، فکس، پست صورت گیرد. درباره متقاضیان حقیقی مانند محقق برتر، مقاله برتر، ابداع و اختراع، کتاب برتر، معلم برتر، دانش پژوهی و دانش آموخته برتر نیازی به تاییدیه نیست.

به گفته دبیر کمیته اجرایی جشنواره، داوری ابداعات و اختراعات در محل برگزاری جشنواره صورت می گیرد و آثار برتر در کتابچه جشنواره معرفی خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد که به دلیل آغاز کار کمیته داوری، امکان تمدید مجدد وجود نخواهد داشت.

دومین جشنواره علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی لقمان حکیم به منظور تجلیل و تقدیر از اساتید و دانشجویان فرهیخته با محورهای پژوهش، آموزش، خدمات سلامت و دانشجویی در هفته اول شهریور ماه جاری برگزار خواهد شد. 
 

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل