به گزارش ایرنا از دانشگاه علوم پزشکی ایران، در این اطلاعیه آمده است: بدیهی است صرفا افرادی که اختراع آنها در این جشنواره ها داوری و برگزیده شود، می توانند از امتیازات مربوطه در بنیاد ملی نخبگان استفاده کنند.
اداره استعدادهای درخشان دانشگاه مطابق با آیین نامه اعطای جایزه های تحصیلی به دانشجویان صاحب استعداد برتر از تمامی دانشجویان رشته های مختلف در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترای تخصصی، دکترای حرفه ای، دوره های تخصصی و فوق تخصص پزشکی که دارای شرایط زیر هستند، دعوت می کند حداکثر تا اول شهریور 94 جهت ثبت نام و ارائه مدارک به اداره استعدادهای درخشان دانشگاه مراجعه و در سامانه بنیاد ملی نخبگان نیز حساب کاربری ایجاد کنند.
گفتنی است :با توجه به ظرفیت اعلام شده از بنیاد ملی نخبگان، افرادی که مجموع امتیازات بالاتری داشته باشند، به بنیاد ملی نخبگان معرفی خواهند شد.
افراد واجد شرایط مشمول جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان :
1- برگزیدگان المپیادهای علمی دانش آموزی (جهانی و ملی)
2- برگزیدگان المپیادهای علمی دانشجویی( وزارت علوم، وزارت بهداشت) – نفرات اول تا سوم
3- برگزیدگان آزمون های ورودی کارشناسی و کارشناسی ارشد پیوسته (دکترای حرفه ای)
4- برگزیدگان آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته
– ملاک سنجش موارد 3و 4 بر اساس نمره تراز آزمون بیش از 5/2 انحراف معیار از میانگین کل شرکت کنندگان در آزمون می باشد.
5- برگزیدگان آزمون های جامع پزشکی( علوم پایه، پیش کارورزی) نفرات اول تا سوم کشوری
6- برگزیدگان آزمون پذیرش دستیار- نفرات اول تا سوم
7- برگزیدگان جشنواره های خوارزمی، فارابی، رازی
8- برگزیدگان مسابقات قرآنی (مورد تایید بنیاد ملی نخبگان)
9- برگزیدگان هنری یا ادبی کشور ( مورد تایید بنیاد ملی نخبگان)
10-دانشجویان نمونه کشوری
11-مخترعین برگزیده (اختراعات ثبت شده سطوح1 و2و 3 مورد تایید بنیاد ملی نخبگان)
12-کسب رتبه برتر میان دانشجویان هم ورودی و هم رشته به لحاظ میانگین کل
13- دارندگان فعالیت های پژوهشی (مقاله های منتشر شده در نشریات با نمایه معتبر بین المللی، علمی پژوهشی، و مقالات منتشر شده در همایش های علمی معتبر داخلی و بین المللی)
واجدین شرایط می توانند جهت ارائه مدارک و کسب اطلاعات بیشتر به اداره استعدادهای درخشان دانشگاه واقع در ساختمان ستاد مرکزی اتاق 206، مراجعه نمایند و یا با شماره های 86702206 و 86702251 تماس بگیرند.
No tags for this post.