تاسیس شهر درمانی جدید در قاهره

به گزارش سیناپرس، امره ممدوح ، رئیس و مدیرعامل شهر جدید پزشکی مصربا نام  Gypto Pharma  که به عنوان شهر دارویی شناخته می شود، اعلام کرد: ما در حال ایجاد نقشه راه استراتژیک برای تاسیس یک مرکز دارویی مناسب برای شرکت های چند ملیتی و همچنین هدف قرار دادن صادرات به عنوان نقطه عطف اصلی خود هستیم.  دستیابی به امنیت پزشکی، جذب شرکت های بین المللی و بومی سازی صنعت داروسازی از اهداف اصلی ما محسوب می شود.

گفتنی است این شهر در بهار سال جاری افتتاح و در استان قلیوبیه، در شمال قاهره واقع شده است.  مساحت این شهر 180 هزار متر مربع بوده و مجهز به فن آوری ها و سیستم های پیشرفته در تولید دارویی است تا شرکت های بین المللی عمده ای را در این زمینه جذب کند.
فاز فعلی این شهر پزشکی – دارویی دارای مساحت ۱۲۰ هزار متر مربع بوده و شامل ساختمانهایی برای تولید ، مدیریت ، خدمات صنعتی و شبکه های سنتی است.
فاز بعدی این شهر مساحتی بالغ بر ۶۰ هزارمتر مربع را شامل می شود که در آن کارخانه های تولید کننده بیوسیمیلارها، داروهای سرطان شناسی، آنتی بیوتیک های بتا لاکتام، داروهای هورمونی و واکسن ها تولید می شود.
از جمله موارد جانبی این شهر می توان به مراکز مرتبط با طب سنتی و همچنین خطوط تولید آماده سازی قرص، کپسول و فرمولاسیون پودری داروهایی مانند قرص جوشان اشاره کرد.به گزارش سیناپرس، همچنین یک کارخانه برای آماده سازی محصولات نیمه جامد در این منطقه وجود دارد که شامل خطوط تولید پماد، کرم، شیاف و کپسول های ژلاتینی است.


به گزارش سیناپرس، بخش دیگر این کارخانه شامل قسمت آماده سازی داروهای مایع است که خطوط تولید شربت و قطره های خوراکی را در بر می گیرد. علاوه بر این  بخش ویژه ای نیز در شهر فوق الذکر برای آماده سازی محصولات استریل وجود دارد که مشتمل بر خطوط تولید قطره چشم، داروی بی حسی دندان، آمپول ها و مایعات داخل وریدی است.

ممدوح در این رابطه گفت که استراتژی این شرکت نفوذ به بازارهای محلی و جهانی و تولید داروهایی با کیفیت بالا است. این شهر همچنین می تواند به توانمندسازی شهروندان مصری و مردم مناطق دارای نیازهای مراقبت های بهداشتی کمک کند. به گزارش سیناپرس، یکی از دیگر موارد قابل ذکر در مورد شهر پزشکی دارویی Gypto Pharma، تولید محصولات بدون تأثیر منفی بر محیط زیست است.

مترجم: حمید تعالی
منبع: news.cn

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا