برچسبی برای رهگیری اشیاء گم شده

 به گزارش  ایسنا، ابزار TrackerPad که توسط شرکتی به همین نام ساخته شده، در درون محفظه انعطاف‌پذیر نرمی قرار دارد و وزن آن فقط 1.6 گرم اعلام شده است.این سیستم با استفاده از یک چسب موجود در قسمت عقب به اشیایی متصل می‌شود که زیاد گم می‌شوند.

فناوری جدید دارای سیم‌کارتی است که با مرورگر TrackerPad ارتباط برقرار می‌کند و مرورگر نیز به نوبه خود اطلاعات مربوط به مکان جسمی خاص را به برنامه‌ نرم‌افزار همراه موجود بر روی گوشی هوشمند کاربر بازچینش می‌کند.

این برچسب با اسکن‌کردن یک کد منحصر‌به ‌فرد QR به نرم‌افزار متصل می‌شود و پس از اتصال، می‌توان برچسب‌هایی از این دست را برای ارجاع آسان به شیء خاص نامگذاری کرد.

هنگام استفاده از نرم‌افزار، امکان انتخاب‌کردن پد TrackerPad که به شیء خاصی اشاره دارد و مشاهده مکان آن بر روی نقشه برای کاربر وجود دارد.باتری سیستم TrackerPads بسته به میزان گزارش‌شدن مکان اشیای گمشده، دارای طول عمر هفت روز است.

پدهای TrackerPads با استفاده از شارژر بی‌سیم شارژ می‌شوند و زمانی که پد بر روی بخش فوقانی شارژر قرار می‌گیرد، کاربر با استفاده از برنامه نرم‌افزاری پیغامی را بر روی گوشی دریافت می‌کند مبنی بر این که فرآیند شارژشدن آغاز شده است.

گفته می‌شود این ابزار ضدآب بوده و می‌توان به طور مکرر از آن استفاده کرد. زمانی که چسبندگی این سیستم از بین برود، سطح چسبناک باید در آب گذاشته شود تا دوباره فعال شود.. گفته می‌شود این فناوری ماه دسامبر عرضه می‌شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا