نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

فراخوان ارسال مقاله به کنفرانس بین المللی تکنولوژی آب ، تایلند

سینا پرس : کنفرانس بین المللی تکنولوژی آب با عنوان کامل International Conference on Water Technology (ICWT 2015) در روزهای بیست و پنجم و بیست ششم ژوئن سال 2015 برابر با چهارم و پنجم تیر ماه سال 1394 به مدت دو روز در شهر بانکوک ، تایلند برگزار خواهد شد .

پژوهشگران ، دانشجویان ، اساتید دانشگاه ها ، متخصصان و کارشناسان این حوزه می توانند با حضور خود در این کنفرانس ، گرد هم آمده  و به تبادل اطلاعات ، نظرات ، ایده های نو و علمی بپردازند . هدف از برگزاری این کنفرانس ترویج تحقیقات و فعالیت های توسعه صنعت و تکنولوژی آب عنوان شده است .  

مباحث و عناوینی که برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده اند از محدودیت خاصی برخوردار نبوده و در صورت مرتبط بودن با موضوع اصلی کنفرانس قابل پذیرش است . برخی از مهمترین  این عناوین که کنفرانس فوق الذکر بر آن ها تمرکز خواهد داشت ، عبارت اند از :

علاقمندان به شرکت در این کنفرانس می توانند خلاصه مقاله خود را از طریق دبیرخانه وب سایت ارسال کنند و سپس در صورت پذیرش خلاصه مقاله ، نسبت به ارسال مقاله کامل خود اقدام کنند . آخرین مهلت ارائه خلاصه مقاله از سوی مسئولان برگزار کننده کنفرانی ،  تاریخ پانزدهم فوریه سال 2015 برابر با بیست و ششم بهمن ماه سال 1393 اعلام شده است و در تاریخ پنجم ماه مارس 2015 برابر با چهاردهم اسفند ماه سال 1393 فهرست خلاصه مقالات پذیرفته شده به صورت رسمی اعلام می شوند . افرادی که مقالات آن ها توسط هیات داوران کنفرانس  پذیرفته شد تا پیش از 25 ماه مارس 2015 برابر با پنجم فروردین ماه 1394 فرصت دارند تا مقاله کامل خود را ارسال کنند .  

مقالات برگزیده در مجله های مختلف از قبیل مجله Environmental Science and Development منتشر خواهد شد و بر روی  EBSCO  ، WorldCat ، Google Scholar ، Cross ref ، ProQuest  و CABI به صورت آنلاین نمایه خواهد شد .

لازم به ذکر است که اطلاعات تکمیلی در رابطه با نحوه برگزاری و ثبت نام این کنفرانس در وب سایت رسمی آن به آدرس الکترونیکی http://www.icwt.org/  قابل دسترسی و مشاهده است  .

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل